Mooie wedstrijd hoor! Was ook zeker voor Slowakije Was nog spannend op 't eind!
Ik zal eens kijken, misschien kan ik een vriendin meeslepen
R_obin
Geplaatst: 24-06-10 18:06
Ik heb het niet gekeken, ben bezig met een grote schoonmaak op mijn kamer.. Alleen jammer dat het altijd eerst een grotere rommel moeten worden voordat het netjes wordt.. En laat ik nou net geen zin meer hebben op het moment dat het zo'n troep is geworden.
Jaa Science Tourism . Op de NHTV en universiteit Wageningen! (eerste 2 jaar NHTV en daarna Wageningen)
Miriam91
Geplaatst: 24-06-10 20:12
Wauw, een jaar Engeland! Het zou niets voor mij zijn maar als anderen het gaan doen lijkt het me altijd heel gaaf! Gefeliciteerd met je rijbewijs Josien! Ik ben ook nog niet opzoek naar kamers. Ik weet niet waar ik ingeloot wordt en mijn alternatief is in Utrecht (10 minuutjes fietsen).
Iedereen is druk op kamerjacht zo te lezen! Ik blijf gewoon thuis wonen, al ga ik wel verhuizen (rond december/januari waarschijnlijk)
En jouw jaar Engeland klinkt echt heel gaaf Aster, ga er maar flink van genieten!
Miriam91
Geplaatst: 25-06-10 09:07
Joni Zeist is inderdaad prima te doen. Ik woon aan de rand van Zeist en dat is 10 minuutjes fietsen naar de Uithof. Als je in de Warande gaat wonen zal het hoogstens 20 minuutjes zijn denk ik.
astriidj
Geplaatst: 25-06-10 11:52
Weten jullie nog orginele cadeautjes om te geven op een examenfeestje?
K*t! Ik lees nu pas dit topic en dat je dus je BSN nummer erbij moet doen voor loting? Ik heb gewoon m'n cijferlijst in die envelop gedaan en voorkant ingevuld, omdat ik in de stress zat met de datum! Want de lijst moest toch 23 juni binnen zijn? ik zou het wel raar vinden als iedereen nu opeens de tijd tot 5 juli kreeg? Maar wat moet ik nou doen?