NieneWiep schreef:Van Bokt. Ik ga jullie even accepteren allemaal. Uit verveling meteen mn hyves een ander kleurtje gegeven. Dacht ik al Heb op dezelfde manege gereden
Chris schreef:Wow wel knap, hoe heb je dat gedaan?Sorry voor mijn inhoudsloze krabbel. Gewoon, Chris, Haarlem, vrouw.
het is mij echt tewarm, buiten 25.1 graden. op mijn kamer, 24,8. weet iemand weersvoorspelling?, word morgen minder?
Hahah tja dat is idd makkelijk Argh ik wil niet zoveel vriendjes hebben Laatst had ik er 60 verwijderd want ik wilde onder de 300 blijven. Nu moet ik weer verwijderen
Scheikunde mensen, klopt het dat je het hele stuk over elektrochemische cel en elektrolyse (samengevat blz 48 t/m 51) niet hoeft te kennen?!
Phylos schreef:Scheikunde mensen, klopt het dat je het hele stuk over elektrochemische cel en elektrolyse (samengevat blz 48 t/m 51) niet hoeft te kennen?!klopt, staat in de syllabus dat dat niet hoeft geloof ik
Joonsel schreef:Volgens examenblad moet het wel volgens mij?waarom kunnen ze niet overal het zelfde neer zetten, overal staat steeds wat anders super verwarend.