Het was een kennismakingsdag. Dus even voorstellen aan elkaar en aan de leraren, die trouwens erg aardig zijn. Rondje door de school, de opbouw van de opleiding bespreken. We hebben enkele readers(ofzo) gekregen en dat was het wel. Morgen eerste les dag!
Ik heb nou 2 dagen achter de rug, eigenlijk alleen maar informatie gehad, over hoe en wat. Nog wel even wennen die afkortingen En hoe je alles vind wat je moet leren. Maar dat komt vanzelf door het doen
Ja dat had ik in het begin ook... vooral toen ik het rooster zag met al die afkortingen en in het begin wist ik niet welk boek bij welk vak en welke hoofdstukken leren, maar dat gaat heel snel hoor
Hij is wel te doen, het is vooral basis. Bij Nederlands ging het bij mij om het alfabet, d'tjes of t'tjes en voorzetsels. Reken was veel wat je van de basischool hebt gehad, dus optellen, aftrekken, breuken, en procenten.
de HBO POH'er (praktijkondersteuner) is een goede vervolgopleiding voor doktersassistente. Ook in vele ziekenhuizen heb je de opleiding voor senior doktersassistente. de verdienste zijn niet erg hoog, maar dat is vaak in de zorg. maar een leuke werkplek is ook erg belangrijk!
xdniesje
Geplaatst: 24-08-11 19:57
Hallo allemaal! Leven we nog? Ik ben deze week begonnen met mijn stage, erg leuk en interessant!
Ik hoop dat er een brief van school op de mat ligt als ik terug kom van vakantie dat ik mijn diploma kan afhalen! Toch snel gegaan, vorig jaar juni gestart en dit jaar juni al geslaagd en een baan!
Ik heb mn boeken ook al even en het is idd interresant ik ben echt super benieuwd naar medisch technisch handelen
xdniesje
Geplaatst: 02-10-11 18:07
Heeft 1 van jullie trouwens stage gelopen in het buitenland? Ik zag op stagemarkt.nl wat plaatsen, lijkt me erg interessant!
moonsparkle
Geplaatst: 06-03-12 19:32
sorry dat ik nog even dit topic omhoog haal maar mag ik vragen of iemand hier toevallig nog een huisartsenpraktijk weet die BBL leerlingen kunnen gebruiken? Of heeft iemand hier goede ervaring met een praktijk gehad zodat ik contact op kan nemen?
Wij hebben in principe nog ruimte tot aan de zomervakantie maar goed dat is behoorlijk uit de richting. Dus blijf hoop houden! En vooral je best doen met zoeken.