Mijn broer woont er ook sinds een jaar, en die had ook zo een kamer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn broer woont er ook sinds een jaar, en die had ook zo een kamer. Gittekit schreef:Hebben digitaal woordenboek dus dat gaat helaas niet op..en anders krijgen we altijd woordenboeken van school. Schrijf de slotzin wel op mn arm denk, die is echt heeeel lang
was wel één van de hogere cijfers van de klas.. Appelflapje schreef:Phylos schreef:Wat grappig, wat is hij ermee geworden?
Fiscalist/belastingadviseur. Ook een eigen bedrijf (met veel anderen).
en ze hadden niet gestrooid) en mijn vader heeft de ene auto mee, mijn broer de andere auto dus kon niet gebracht worden en ik was bang dat de bussen niet zouden rijden. Maar gelukkig, die reden dus wel dus ik ben wel op school beland
Nu maar even kijken hoe ik vanmiddag weer naar huis ga of mijn broer me komt halen of niet

Lekker massaspectrometrie oefenen op de computer, alsof iemand dat daadwerkelijk doet 
De vragen zelf gingen gelukkig wel goed, dus ik verwacht wel een dikke voldoende (7 of hoger ofzo
) 
Stel je even voor

Leuk! En heb je je PWS al moetne inleveren?
.
Nog 5 kunstwerken beschrijven, gaap. 

) verder mocht je doen wat je wilde.