Nueve schreef:Ken je toevallig Elisa? Die heeft afgelopen jaar VWO examen gedaan.
ja zeker, daar heb ik bij in de klas gezeten in mijn eerste keer 5 vwo!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieziej schreef:Goeiemoggel!![]()
"Ik ga vandaag vroeg opstaan, en dan écht wat doen aan school"
Geloven jullie het?
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Ben ik nou de enige die nog steeds rustig de dag van te voren begint met de stof uberhaupt te máken?En ja, ook als je 12 toetsen in 1 week hebt.
Eh, ja. Je zit hier in een VWO topic heur.
Haha nee hoor, dat doe ik ook wel eens. Maar voor echt belangrijke SE's wil ik toch wel het liefst een week van te voren beginnen anders lukt het me niet..
NieneWiep schreef:Josien, daar heb ik ook last van, haha. Met wiskunde liep ik altijd achter, maar dit jaar lukt het gewoon makkelijk, en loop ik zelfs steeds een week voor. Met andere vakken hetzelfde, weet ook niet hoe het kan.![]()
Bij Nederlands hebben ze dit jaar het leesdossier afgeschaft.. Dus heb voor niks al die uren in die leesverslagen gestopt, heb er wel 9 moeten maken tot nu toe. Maargoed, dan weet ik het iig wat beter voor mn mondeling.
Nueve schreef:levine schreef:Ik kom me ook eventjes meldenIk zie nu al tegen het examen op haha. Ik moet examen doen in: Nederlands, Engels, Duits, Grieks, Natuurkunde, Wiskunde B, Scheikunde en biologie. Als ik me niet vergis
JA. Exact hetzelfde. Alléén. Waar is jouw economie?