Mijn lessen beginnen volgende week. Helaas heeft m'n school besloten met Teletop te gaan werken ofzo iets. Gisteren stond ik nog ingeschreven voor een module en nu ineens niet meer
. Huiswerk staat er ook nog niet op. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) die leveren we vandaag in, concept. Helaas kan de docent deze pas 17 sept bespreken, dan aanpassen en def. inleveren. Dan presenteren, verdedigen en klaar
Vorige week tentamens gehad, had er 5, waarvan 4 in 2 dagen
Heb er slecht 1 niet gehaald, dus heb nog maar 1 vak openstaan die ik begin nov alweer kan herkansen. Na vandaag dus op zoek naar werk
Alhoewel er nu maar weinig vacatures zijn, ze zoeken overal ervaring..
. Dus ik ga ze lekker in december herkansen. Ik ga ervoor hoppa!
Ach, ik rol er vanzelf wel in.. Ik zou binnenkort ergens op gesprek, maar nog niks van gehoord.. Eind van de week ff achteraan bellen. Klein kantoor, maar kan er goed ervaring op doen
.
Lekker gevoel om nu ff klaar te zijn voorlopig
Heb stagegelopen en gewerkt bij BDO, maar daar ben ik ivm laatste jaar/OAT/afstuderen gestopt.. Nu is hier helaas geen vacature omdat hier het werk erg teruggelopen was..
. Blij dat ik nu bij een kleiner kantoor zit, als ik het hier ook maar afwachten.
Relaxed schreef:Tijdens en na mijn stage zijn er ook een aantal mensen ontslagen bij BDO, vooral op de controle afdeling.. Werk liep
tegen het eind van mijn stage ook erg terug, moest toen veel archiveren haha
Wij hadden op kantoor ook wel de grap dat je als stagair goed moest zijn in de 3 K's (koffer sjouwen/koffie zetten/kopieren)
Al het archiefwerk was toen al klaar, met zoveel man zijn we daar toen mee bezig geweest.. Toen zijn er ook al een aantal ontslagen.