) Wel had ik echt een SUPER opleidinggever. Die legde alles zo ontzettend uitgebreid uit, heb ik 3 hele dagen bij mee gelopen, heeft alles elke dag weer opnieuw uitgelegd (jaaa, nu weet ik het wel - maar achteraf harstikke fijn!). Opleiding was eigenlijk alleen het lopen leren, maar hij heeft hele dagen bij mij gezeten ook met zetten, uitleggen hoe zo'n machine werkt en eigenlijk het gehele bedrijf. Terwijl mijn baas volgens mij alleen opleiding op straat meer dan zat vond

Ik vond het wel grappig, ze hadden weinig mensen dus na 3 dagen opleiding kreeg ik een HEEL andere wijk mee in mn uppie. Uitgebreid uitleg gehad, en gaan met die banaan. Was een leuk klein wijkje en ging prima. Was om uurtje of 1 klaar. Om half 3 belde mijn leiding gevende (ik zat al uitgebreid bij mijn paard) of het allemaal wel lukte en of hij nog moest komen helpen
?
Nee hoor, ik heb het ook maar niet zo erg omdat ik slechts twee uurtjes per dag post bezorg. Gebroken nagels heb ik trouwens niet want ik houd ze altijd kort.

eentje haalde ik zo erg door elkaar dat ik gegeven moment álle post van die bepaalde straat maar in mijn tasje heb gestopt en zo met een gigantische lading al die huizen af ben geweest
uiteindelijk had toch iedereen zijn post.
ik ben zo goe-hoed!