Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nixx schreef:Nimue schreef:Het gaat hier dus niet om ergens gaan werken en ondertussen verder zoeken; dat heb ik zelf ook wel eens gedaan (maar dat wel eerlijk aangegeven bij mijn werkgever). Het gaat hier om aanbod B al aannemen, terwijl je eigenlijk liever aanbod A hebt en over een dag of wat al te horen krijgt wat daar uit gaat komen, en dan aanbod B weer afketsen als A doorgaat.
Ik zou dat niet laten vallen in een sollicitatie of als je daar al aan de slag bent. Denk dat ze dan eerder een ander aannemen.
Yessy schreef:__Possie__ schreef:Nou ja mijn schoonzusje houd ook veel liever haar handje op en der uitkering vrolijk op te vangen, ze werkt dus niet! Ze had werk totdat ze haar zwangerschap ontdekte heeft ze meteen ontslag genomen doordat ze zei van moet nu aan het kind denken. Pfoe ze was nog maar net zwanger en dan meteen al hup stoppen met werken en uitkering vangen, ze heeft ook nog nooit echt goed werk in handen gehad, en zit nu dus ook vrolijk altijd elke maand op haar uitkering te wachten, en ook krijgt ze haar studiefinanciering + prestatiebeurs nog gewoon. terwijl ze niet eens meer naar school gaat in sept 2006 begonnen met opleiding en nog niet eens een half jaar naar school gegaan, maar wel elke maand stufi vangen + prestatiebeurs!!!!!
Is toch van de zotte ?????
Kan die combinatie? Stufi en uitkering?
Over die stufi zou ik me weinig zorgen maken, die krijgt ze 4 of 5 jaar en als ze niet binnen 10 jaar een diploma heeft mag ze dat allemaaal terugbetalen
__Possie__ schreef:Nou ja mijn schoonzusje houd ook veel liever haar handje op en der uitkering vrolijk op te vangen, ze werkt dus niet! Ze had werk totdat ze haar zwangerschap ontdekte heeft ze meteen ontslag genomen doordat ze zei van moet nu aan het kind denken. Pfoe ze was nog maar net zwanger en dan meteen al hup stoppen met werken en uitkering vangen, ze heeft ook nog nooit echt goed werk in handen gehad, en zit nu dus ook vrolijk altijd elke maand op haar uitkering te wachten, en ook krijgt ze haar studiefinanciering + prestatiebeurs nog gewoon. terwijl ze niet eens meer naar school gaat in sept 2006 begonnen met opleiding en nog niet eens een half jaar naar school gegaan, maar wel elke maand stufi vangen + prestatiebeurs!!!!!
Is toch van de zotte ?????
Alwiene schreef:Uhm Secret, als je al dat werk kan doen, dan kan je toch werken? Ik denk dus niet dat je ook maar 1 cent van de gemeente gaat krijgen. Of het moet héél tijdelijk zijn tot ze je naar werk gekregen hebben