SplashIsLief schreef:Gelukkig, ben ik niet de enige met zoveel toetsen
Ik heb filosofie, geschiedenis, Engels en economie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SplashIsLief schreef:Gelukkig, ben ik niet de enige met zoveel toetsen

SplashIsLief schreef:Ik heb ges, eco, MO en engels:=
Oliefjuh schreef:Geschiedenis.![]()
Ik kom er gewoon echt niet doorheen.

Sausja schreef:viefdepief schreef:Ik zit echt helemaal te stressen voor filosofie
Nog meer filosofiegangers die niks van het examen van vorig jaar snappen?!
Ja hier!![]()
Heb nu een grote samenvatting die ik maar eens goed ga leren, ik snap dr nu iig al wel wat meer van!

)
Kan nog beter denk ik. 
Kim_89 schreef:Heb me net op Engels gestort en het examen van 2004 tijdvak I gemaakt. Ik zou een 7,1 gehaald hebben. Ik had het idee dat het niet echt goed ging maar dan toch nog een 7,1Kan nog beter denk ik.
had er maar 5 goed ofzo, engels is zon rotvak haha _isaatje_ schreef:Kim_89 schreef:Heb me net op Engels gestort en het examen van 2004 tijdvak I gemaakt. Ik zou een 7,1 gehaald hebben. Ik had het idee dat het niet echt goed ging maar dan toch nog een 7,1Kan nog beter denk ik.
wow ik vind een 7.1 al vet goed!! normaal ben ik ook wel goed in engels (sta een 7.0) maar die teksten vind ik echt lastig.. (ik had op het oefenen een 5 en een 5.3)
vooral de gatenteksten, ik ben gewoon een ramp in multiple choice.. heb je tips?
)

_isaatje_ schreef:Kim_89 schreef:Heb me net op Engels gestort en het examen van 2004 tijdvak I gemaakt. Ik zou een 7,1 gehaald hebben. Ik had het idee dat het niet echt goed ging maar dan toch nog een 7,1Kan nog beter denk ik.
wow ik vind een 7.1 al vet goed!! normaal ben ik ook wel goed in engels (sta een 7.0) maar die teksten vind ik echt lastig.. (ik had op het oefenen een 5 en een 5.3)
vooral de gatenteksten, ik ben gewoon een ramp in multiple choice.. heb je tips?
roxiie schreef:Oliefjuh schreef:Geschiedenis.![]()
Ik kom er gewoon echt niet doorheen.
http://www.werkplaats.wolters.nl
Misschien heb je hier wat aan!