Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Debbels schreef:Pffff, ik moet populaire (wetenschappelijke) bronnen zien te vinden over studenten.. Zal wel aan mij liggen, maar ik kan ze niet vinden.
Google skolar, HBO kennisbank, ebsco en je hebt er nog eentje. Probeer vooral creatief te zijn in je zoekvorm.
xLovesPower schreef:Wat een luxe dat jullie mensen uit je project groep kunnen zetten!
Bij ons mag dat niet, is gewoon zorg maar dat je zelf oplost hoe goed gaat komen...

1234 schreef:wtf hebben jullie op vrijdag 5 december ook vrij van school?
ik zie nu het rooster voor de komende periode, en er staat op die dag: 'Vrij - Sinterklaas'
Ik heb volgens mij echt nog nooit vrij gehad op die dag
Mijn rooster gaat niet verder dan 13 november, dus ik wacht met spanning op m'n volgende rooster

Nu ruim 3 weken van tevoren. 

soloro schreef:Misschien ben je wel vrij omdat 5 december dus op een vrijdag valt en dan super veel studenten weer naar huis gaan
Mijn rooster loopt tot 7 november, dus t/m de herkansingen van periode 1. Dus ben wel benieuwd naar nieuwe rooster.
Heb vandaag eerste tentamen gehad. Morgen tentamen nummer 2

Lienek schreef:Hoi allemaal!
Hebben jullie nog tips wb studeren en focussen op de stof? Ik zit na 5 minuten al weer ergens anders met mijn gedachtes... Frustrerend en ik weet echt niet hoe ik mezelf concentratie kan afdwingen :p

gelukkig bij mij pas over 2 weken (waarvan ik 1,5 week vrij ben), maar dan nog xD
Oh en ik heb een hoofdstuk marketing samengevat. Ik hoop dat ik dat vandaag afkrijg. Ik heb me wel verkeken op de hoeveelheid; gelukkig heb ik nog ruim anderhalve week..
Zorgen dat ik deze week alle samenvattingen af krijg + rekenen inhaal + alle idioom woordjes voor Engels, dan heb ik nog een week voor het stampwerk.
Dus die 2 studiepuntjes zijn binnen. Gister hoofdrekenen gehad, op 1 na wist ik ze allemaal (24 vragen). Dus ik denk dat die ook wel minimaal 5,5 is
Volgende week donderdag alleen nog assesments project en dan is de 1e periode klaar ;D Labjournaal word nog beoordeeld van labvaardigheden en als die goed is, dan heb ik 3 studiepuntjes binnen
Morgen alleen nog eindverslag project inleveren en dan is het weer relaxen (naja tot volgende week donderdag assesments leren natuurlijk) 
Rebeccaa schreef:Ja nou ja, ik ben vandaag al zo lang bezig en heb er nog 'maar' 1 hoofdstuk Engels idioom in, ik moet er hierna nog 3.Oh en ik heb een hoofdstuk marketing samengevat. Ik hoop dat ik dat vandaag afkrijg. Ik heb me wel verkeken op de hoeveelheid; gelukkig heb ik nog ruim anderhalve week..
Zorgen dat ik deze week alle samenvattingen af krijg + rekenen inhaal + alle idioom woordjes voor Engels, dan heb ik nog een week voor het stampwerk.
alleen denk dat ik in moet korten, mag maar max. 5 pagina's en heb er nu al 4 terwijl ik nog 2 onderdelen moet beschrijven