Ik had de ruime keuze uit een betoog over e-readers of over een literatuur/leeslijst.
Ze weten wel de aandacht van jongeren te pakken met de onderwerpen die ze kiezen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze weten wel de aandacht van jongeren te pakken met de onderwerpen die ze kiezen.
linnnde schreef:Ik heb morgen mn duits mondeling... ben er bang voor haha. Gister engels gehad, had een 6je.. Werd erg streng gerekend.. was zelfs een meisje die een 4,5 had, terwijl ze op alle vragen antwoord kon geven?!
Heb je veel aandacht besteed aan onderliggende gedachtes/tussen-de-regels dingen?
Mijn Engels docenten besteedde daar altijd zo ongelofelijk veel tijd aan. Zo hadden wij in de derde 'Lord of the Flies' en daar stond een stukje in over hoe de zee een rode gloed had nadat er een moord was gepleegd. Blijkt dat dat ging om de 'redemption' van een bepaalde groep mensen ofzo, en dat de moordenaar vergiffenis zocht.
Heel vergezocht, maar dat zijn dus dingen waar ze naar zoeken blijkbaar.
Dominique_96 schreef:Toetsen die heel veel opgaven hebben maar maar kort duren zijn zó irritant.Had dat met biologie vandaag.. 37 opgaves met maar 1,5 uur de tijd.. heb gelukkig verlenging dus heb 't afgekregen maar anderen niet dus
mandy_8 schreef:mag ik mij hier ook melden?
ik dreig te blijven zitten ( heb nu 4 5en ) ... en ben er best kapot van.
deze week onze laatste toetsweek gehad en ging ook niet goed.
iemand die in het zelfde schuitje zit?

Ik zit niet in hetzelfde schuitje
, maar misschien vallen je cijfers achteraf nog redelijk mee
Ik ken iemand die zijn SE's heeft verpest, is zijn centraal examens in gegaan met allemaal 5en en hij heeft het alsnog gehaald.

Kwam uiteindelijk uit op een 6 voor de herkansing.
Afgelopen maandag was ik niet op school en toen bleek ook dat onze geschiedenis docent voor meerkeuzevragen maar 1 ipv 2 punten had gegeven, maar volgende les ga ik ook zelf even kijken of verder alles goed is.