Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimple schreef:Dan zou ik docent moeten worden (wel aan gedacht) maar ik zie dat absoluut niet zitten.
Ik denk dat het voor mij goed is om een studie te doen om wat om handen te hebben en en doel te hebben. Ik werk vanaf dat ik 18 jaar ben en nu zit ik thuis..........vriendlief veel weg en ik thuis met de kids. Ik vlieg af en toe tegen de muren op.
Daarbij ben ik overspannen (geweest??) en is het goed om weer te leren omgaan met 'druk' etc.
Saskia_ schreef:Dimple schreef:Dan zou ik docent moeten worden (wel aan gedacht) maar ik zie dat absoluut niet zitten.
Ik denk dat het voor mij goed is om een studie te doen om wat om handen te hebben en en doel te hebben. Ik werk vanaf dat ik 18 jaar ben en nu zit ik thuis..........vriendlief veel weg en ik thuis met de kids. Ik vlieg af en toe tegen de muren op.
Daarbij ben ik overspannen (geweest??) en is het goed om weer te leren omgaan met 'druk' etc.
Docent? Dan doe ik toch iets verkeerd als daar veel banen in te vinden zijn.. ik kan ze niet vinden!
Maar een studie heeft in deze situatie inderdaad een ander doel, wel goed dat je op deze manier weer een beetje 'op gang' wilt komen, dat is nog niet zo makkelijk na een overspannenheid! Sterkte!