Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:![]()
Zitten we net met zn allen koffie te drinken, had ik het erover dat er van het weekend twee nieuwe kozijnen geplaatst zijn bij mij thuis. Dus mijn baas: Moet je de rest dan ook niet doen met dubbelglas? Anders stook je voor niks. Dus ik: Maakt niet zo heel veel uit aangezien ik ook enkelsteens muren heb. Hij: Dan moet je daar ook wat aan doen! Ik: Moet je dan wel op kunnen brengen. Hij: Tja, soms moet je investeren....
Ben er maar niet op in gegaan en een peuk gaan roken... Investeren gaat een beetje moeilijk he, zonder baan!
Quellian schreef:Prisca, zorgen dat je wordt ontslagen en in de WW komt (max. jaar), daarna kom je in de bijstand (willen ze sowieso persoonsgebonden maken) en krijg je het minimale, MAAR met toeslagen aan alle kanten + het scheelt je opvang (bij ons zou het gaan om 100 euro minder in de maand, dus ik hou het ook in mijn achterhoofd als het kabinet zulke stomme dingen blijft doen).
Nicky84 schreef:Pfff balen Prisca!
Lekker dan zo'n Ex! Ik snap dat je zo denkt hoor...Maar wees er trots op dat je zelf rond kan komen. Lijkt me wel fijn om zo onder de mensen te zijn toch?Werkt je ex helemaal niet?
Pfff....ik moet een pasfoto meesturen..maar heb alleen foto's op mn pc met paarden, vrienden of eentje die vrij sexy iswel een normale foto hoor maar niet geschikt voor naar UZB...