MyHorseGirl schreef:M_ariskaa schreef:Zijn er hier mensen heel goed in rechten!?
Ik heb over 2 weken een tentamen dat je volledig kan voorbereiden en uit je hoofd leren. Het gaat om een juridische casus, die moet je analyseren en een adviesbrief bij maken. Nu zetten ze 5 casussen 2 dagen van tevoren op internet, één daarvan krijg je, je kan het dus helemaal voorbereiden! Stress schiet er nu al in, welke van die 5 is het , en het kost al heel veel werk om 1 casus voor te bereiden. Je mag alles samen voorbereiden (zelfs met de hele klas als je wil), maar juist omdat je het zo goed kan voorbereiden ga ik heel erg stressen.
Heeeeeee zit jij bij mij op school? HSL? Ik stress 'm hier enorm voor! Telkens een Nederlands brief geschreven en elke keer weer een onvoldoende... en dan niet alleen ik, maar dan ook echt iedereen. Wij hadden echt een trol van een docent voor juridische vaardigheden dus met haar uitleg van het stappenplan kom je ook geen *** verder. Morgen heb ik spreekuur en hoop dat het dan allemaal wat duidelijker wordt.
Ben nu ook nog is fijn bezig met een herkansing van een project uit de eerste periode. 1 van de 3 tentamens sowieso gehaald, 1 sowieso niet en 1 misschien. Wordt nog spannend.
Heb me overigens alvast ingeschreven voor de uni. Grote kans namelijk dat dit het laatste jaar wordt dat je met je P naar de uni kunt!
NEEE! Dat laatste meen je niet. Het wordt ook alleen maar zuurder