Werkse! Hier ook hard aan de studie nog. Heb om 18.30 tentamen....
Dobby91
Geplaatst: 11-01-12 14:43
Arans ik heb het zelfde probleem helaas.. moeders heeft geen heel hoog salaris, papa wel. Dat ik papa nooit spreek of zie boeit ze bij DUO niet zoveel geloof ik..
Ik zit nu nog even aan de studie, en om 17.00 ga ik een groepslesje keep moving doen.
Succes met studeren iedereen verder!
1234
Geplaatst: 11-01-12 14:54
Ik ben aant kijken of ik een DVD cover kan maken en dan moet ik presentatie voorbereiden voor morgen Moet het businessplan presenteren het 'leukste' deel van het project
ik val ook weer even binnen! 1234, gezellig toch, een kantine vol bosbouwers? Zitten er nog leuke/lekkere exemplaren tussen?
1234
Geplaatst: 11-01-12 15:09
Whahah nou neej totaal niet mijn types
Ben uiteindelijk maar niet naar de Studentenraad vergadering geweest, nergens kon ik vinden waar ik naartoe moest K dacht een paar mensen te zien die er vorige x ook waren, maar die gingen een lokaal in waar ik echt niemand van kende, dacht van, dit zal het wel niet zijn. Toen ging ik naar t lokaal waar we het de vorige x hadden, zaten alleen maar jongens (nog wel ff voor zekerheid gevraagd daar, schaamde me dood want daar was gewoon een heel andere les, waarschijnlijk ook van bosbouwers ) Volgens mij dachten die ook van, wtf Dus toen maar opgegeven, dan maar niet. Ken er toch niemand ( meisje die ook in studentenraad zit uit mn klas, die was er niet al de hele week niet. ) Had toch niets bij te brengen dit keer. Dus zit nu weer thuis, kan k mooi project afronden.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 11-01-12 15:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Haha, oké! Ik heb al n tijdje n oogje op de leukste bosbouwer van t mbo, haha! En voor ik er n jaar geleden weg ging, liepen er best veel leuke types rond
Vriendin van me werkt bij 1 van die kantoren die in de school gevestigd is. Dus k ga wel n keertje daar koffie drinken en dan gelijk ff de bosbouwers checken, haha!
Ik heb misschien werk Alleen had die vrouw dus gisteren gebeld maar toen had ik niet door dat het mijn telefoon was ( word nooit gebeld ) Dus toen had ik hem net gemisat. Toen nog 2 keer terug gebeld maar ze nam niet op, toen gemaild, en net weer gebeld maar ze nam weer niet op. Ik wil werk!!!!!
Ik heb honger maar niks in huis en ik weet dat ik weer slechte dingen ga kopen als ik naar de supermarkt ga. @Gittekit, ja zo is het bij mij ongeveer ook. Ik zie mijn vader alleen wel enkele keren per jaar, maar dat is eigenlijk alleen vanwege mijn broertjes, als die er niet waren hoefte ik hem ook niet te zien. Maar nu krijg ik dus wel mooi geen AB
Jups, precies maar k dacht van, iedereen vindt weer andere types knap Misschien vinden sommige mensen bosbouwers ook wel knap, ik niet Maarree ik heb nog nooit een relatie gehad
_AB_
Geplaatst: 11-01-12 15:54
Die waar jij t over hebt zijn dan geen bosbouwers hoor! Typisch bosbouw is wandelschoenen, kisten of zaagkisten, broek met veel zakken of van het merk fjallraven of n broek met veel zakken. En dan n groot vest of houthakkers bloes. En als ze niet t veld in hoeven, zien ze er gewoon normaal uit hoor t-shirt broek en sneakers ofzo Mijn potentieele vent is iig wel zo'n typische bosbouwer. Ben zelf ook n echte bosbouwvrouw, haha! Iig m'n beste vriendin en ik hebben ons 4 jaar staande gehouden tussen de mannen, haha!
patatkraam
Geplaatst: 11-01-12 15:55
1234 schreef:
Jups, precies maar k dacht van, iedereen vindt weer andere types knap Misschien vinden sommige mensen bosbouwers ook wel knap, ik niet Maarree ik heb nog nooit een relatie gehad