Astaloca schreef:Mag ik even jullie advies? Zit momenteel ergens tussenin.. Ik ben koningin van studiewisselingen (aantal studies gedaan en na een paar maand gestopt, heb wel een receptioniste diploma) Ik doe momenteel een 1 jarige versnelde studie, wat ik leuk vind en bij me past.. maar wel iedere dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug moet reizen.. Vind ik niet erg, maar omdat ik pas net een paar weken ben begonnen.
Maar doordat ik er nu dus eruit ben gezet bij mijn huidige bedrijf als receptionist voor in de weekenden heb ik gesolliciteerd bij een supermarkt..
eigenlijk als hulpkracht, maar daarvoor was ik te oud (20). Ze hebben me nu gevraagd of ik wel 32 - 40 uur wil gaan werken in de verkoop..
Dit leek mij wel wat! De supermarkt/afstand/fulltime werk.. Maargoed weer stoppen met school en mijn vriend zegt dat ze vanwege de crisis niet snel meer vaste contracten wegdoen.
Het is overigens wel mogelijk mijn opleiding (secretaresse) in de avond of 1 dag in de week te volgen..
Wat zouden jullie doen?
Edit: Verbeteringen
Ik zou je studie eerst af maken als het even kan. Want anders heb je straks net niks.. een diploma brengt je verder!