Ik begin over anderhalve week op het MBO dus ik ben heel benieuwd
xSlvna
Geplaatst: 22-08-13 21:57
We waren op de fabriek in Geleen, introductie. Staat er zo een kerel die vertelde dat we op een bom stonden (veel naftakrakers op het terrein, onwijs hoge druk op sommige apparaten, extreem hoge én lage temperaturen), waar ik op reageerde 'Oh nee goh, ik dacht op een chocoladefabriek', waar hij op zei dat ik het beste mee kon komen naar zijn kantoor als ik zo graag chocolade wilde.
Enerzijds verkeerd, ik was het (op één na) enige meisje in de grote klas, maar hij was ook onwijs dik (125 kilo) dus ook weer grappig...
ik krijg volgend jaar een Mentor die heeel graag over de dieren in artis praat(en andere vergelijkbare onderwerpen), dus dat word nog wat. "wisten jullie dat de wolven meehuilen als om 12 uur het alarm afgaat? ik wil zo graag dan een keer in artis zijn!"
Ik kwam een docent van mijn school (die toevallig nu mijn mentor wordt) laatst tegen in de stad. Ze schreeeeeeuwde : HAAAAAAAA SASKIA, HEB JE ALWEER ZIN IN HET NIEUWE SCHOOLJAAR, TOPPER? Eeeuhm, ja hoor mevrouw...
Avis
Geplaatst: 23-08-13 17:24
Sassii schreef:
Ik kwam een docent van mijn school (die toevallig nu mijn mentor wordt) laatst tegen in de stad. Ze schreeeeeeuwde : HAAAAAAAA SASKIA, HEB JE ALWEER ZIN IN HET NIEUWE SCHOOLJAAR, TOPPER? Eeeuhm, ja hoor mevrouw...
Fair
Geplaatst: 10-09-13 19:46
Vandaag
Lerares: Weet jij het antwoord op de vraag Rob? Rob: uhh.. *denkt na* Natasja: HET IS A!! Lerares: Heet jij Rob? Natasja: Ja! Lerares: Heb je dan ook een piemeltje? Natasja: Ja een hele grote!
Nask docent heeft het klaargespeeld om zijn onverwoestbare nokia koelkast uit de oertijd te slopen. Leerling: "Hoe heeft u dat gedaan?" Leraar: "nou, kijk, sommige mensen zijn gewoon zo rock 'n' Roll, die kunnen hun nokia slopen. Maar dat is echt niet normaal hoor!"
en nog eentje, zelfde leraar... "Ik zie vijf nieuwe gezichten in de klas, hartstikke leuk dat jullie zijn blijven zitten!" (uuuhm... meneer? het waren er maar vier hoor)
xSlvna
Geplaatst: 11-09-13 00:00
'Denk maar niet dat dit zweet door jou komt' (leraar was na 't zweten na een ronde rennen in zijn pauze)
Gaap ik, vraagt die of ik mijn hand voor mijn mond kan houden, oki. Gaapt een klasgenoot (jongen) zegt die hetzelfde, gevolgd door 'als een vrouw het doet is het nog licht erotisch maar bij jou? nah'
Ik doe opleiding beveiliging. Dus racisme en discriminatie is hier al helemaal verboden.
En nu hebben we een Turkse leraar. En hadden over dat je nooit bevolkingsgroepen (bijvoorbeeld) over 1 kam mag scheren. Zegt ie heel droog: Behalve Marokkanen. Was uiteraard een grapje.
Ik zit nu in de klas, en mijn leraar is al zes keer z'n powerpoint aan het door- en terugklikken omdat de helft van de klas JA roept en de andere helft NEE.
Anoniem
Geplaatst: 11-09-13 14:35
''Maar als je 'm eenmaal weet, dan weet je het!''
En deze meneer gebruikt ook hartjes op zijn i in plaats van een puntje.
de powerpoint was afgelopen maar de docent dacht dat er nog een plaatje kwam(er kwam zo'n zwart scherm met de diavoorstelling is beeindigd klik om verder te gaan). Docent: Oke.... oh ik dacht dat er nog een kwam wat moetik nu doen??
Filosofie docent vandaag: ' Ik wil jullie nog wel even een compliment geven over jullie niveau! Dit had ik niet verwacht van een 4de klas. *lange stilte* Dus bij deze zal ik even de toets aanpassen...'
leestmee
Geplaatst: 15-09-13 11:39
T is al een tijdje geleden dat ik op school zat. Maar vroeger was er ook weleens wat grappig.
Klas * steekt vinger omhoog* Docent : niet doen , daar word ik neurotisch van. leerling: wat! Wordt u daar erotisch van?
Docent: tja die onderbouw telt toch niet mee. leerling: en bedankt hea Docent: het is toch zo!
Docent over de nieuwe barbie Die nieuwe met die kleine tietjes? Nah geef mij die oude maar.
Leerling: meneer wat is uw voornaam? Docent: Tabe , maar je mag me pas zo noemen als je geslaagd bent.
docent latijn: en geen vingers opsteken want ze hebben hier (was les die anders uitviel in bio lokaal) heel sterk water waar ze lang goed in blijven! oke wat betekent sol Klas: begint te roepen Docent: ik heb in het begin gezegd: vinger opsteken! jij (wijst naar leerling) jij (wijst naar iemand anders) en jij (zelfde verhaal) daar is de deur en zorg voortaan dat je je vinger opsteekt!
nog eentje. Ik zat vooraan bij ak. Het was maandagochtend 1ste uur. Er zitten 2 meiden achterin de klas te giebelen. Docent tegen mij: niet schrikken hoor. (Op zo'n fluistertoontje) Ik was nog niet helemaal wakker dus: huh en op het moment dat ik dacht huh. was het BAM met zijn vuist op de lessenaar. Ik zat met mijn hoofd tegen het plafond, kan ik je wel zeggen.
leraar economie net, halfuurtje geleden: zo en dan hebben we het aantal mensen in nederland, hoe veel waren dat er ookalweer.. uuhum.. *schrijft 17 op* naja, weet je wat? *schrijft er zes nullen achter*, en dat doen we dan gedeeld door het bedrag dat we gemiddeld per persoon per jaar verdienen, uuuuuuhm... *trekt een streep en schrijft daaronder 50000* Zo. en dat rekenen we dan uit en dan hebben we... uuuhm... tegen leerling: Wat hebben we dan? Leerling weet het ook niet. leraar: Nou, uuuuhm... tja... wie volgende week het antwoord weet mag het zeggen.
Die man weet niet waar hij het over heeft... Die 50000 was allang het antwoord. Misschien van tevoren de lesstof doorlezen? Hij heeft voortduren dit soort "foutjes"
Geweldige uitspraak van een docent van vandaag: Ongeveer alle leerlingen hadden het lokaal al verlaten op twee jongens en ik en een ander meisje na. De jongen waren met de leraar aan het praten over de afstandsbediening van de beamer, want die hangt altijd met een kettinkje vast aan het smartboard. Dus de ene jongen zei: 'Waarom ligt de afstandsbediening op het bureau?' Andere jongen: Ja, hij hangt altijd" Zegt de docent: "Dat zegt mijn vrouw ook altijd." Vervolgens rennen de twee jongen half lachend/half gillend het lokaal uit, het was heel grappig maar ik had ook wel zoiets van, als docent zeg je dat gewoon niet.