Ik ga vanaf begin december voor een half jaartje op kamers ivm stage!
Vanmiddag de ikea leeggeshopt
En donderdag kan ik de sleutel ophalen van mijn zolderkamertje! Heb er erg veel zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En donderdag kan ik de sleutel ophalen van mijn zolderkamertje! Heb er erg veel zin in
Daarom ga ik ook altijd eerst heul veel eten en dan boodschappen doen

nathalie_v schreef:oeeee slecht, zit nu aan de pepernoten.
Moest boodschappen doen, en dat deed ik terwijl ik honger had. Dat is natuurlijk zoo fout aangezien je dan altijd meer meeneemt
ik heb nu taaitaaipoppen in huis
Was in de aanbieding voor 0,99 hele zak 
Taaitaaaaaaaaaai 'vreten' bij het leven
(en dat terwijl ik vandaag voor 't eerst naar een AH XL geweest ben, groot zat dus
)
) en wou het voor deze avond hier bij laten, niet te vaak naar de keuken lopen dus

nathalie_v schreef:mmm taai taai ben ik nog niet tegengekomen(en dat terwijl ik vandaag voor 't eerst naar een AH XL geweest ben, groot zat dus
)
inmiddels is m'n bakje pepernoten op (niet de hele zak hoor..) en wou het voor deze avond hier bij laten, niet te vaak naar de keuken lopen dus
hier is ook alles binnen handbereik, heel irritant xD Ik heb mn zak taaitaai ook dichtgeplakt

ga k morgen eten

Fan gaan heel mn armhaartjes statisch zijn

Appels alleen als ze lekker hard zijn, bananen, mandarijnen, kiwi's, zo'n suikermeloen
ed.. 
net de groene kleur eraf is xD, kiwi's alleen als ze zacht zijn, anders zijn ze zuur en hard