Chris schreef:Examenklacht is overbelast
The service is unavailable.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_xx schreef:Ik ben normaal goed in wiskunde, en heb op alle oefenexamens dan ook ruim voldoende gehaald. Toen ik met de 1e opgave begon zakte de moed mij al in de schoenen. Er was bijna geen vraag die ik met zekerheid kon beantwoorden, er was geen vraag waar je even een paar puntjes kon pakken. bijna alle vragen hadden een hoog aantal punten, waardoor je veel punten misliep als je deze niet kon beantwoorden. Naar mijn mening moet je toch echt een voldoende kunnen halen als je op 4 oefenexamens tussen de 6.5 en de 8.6 scoort. De opbouw en de moeilijkheidsgraad van dit examen komen totaal niet overeen met de opbouw en de moeilijkheidsgraad van de oefenexamens van andere jaren. Ik weet zeker dat ik de stof goed beheers, en dat ik dan ook zeker een 6.0 moet kunnen halen voor een examen wiskunde. Maar met dit examen was het onmogelijk, als je gelijk bij de 1e vraag al de fout in gaat heb je al geen moed meer voor de rest. Ook was de vraag met de onderzetter erg moeilijk en was er geen aanwijzing hoe je bij het uiteindelijke antwoord kon komen(bijv vraag 4). bij alle vragen van de onderzetter loop je dan heel wat punten mis.
Zoiets als klacht had ik.
Phylos schreef:WOW hij ging goed!!! Ik ben zooooo blij.
Heb streng nagekeken, maar geen 1 vraag volledig fout!!!!
Heb bij een paar wel iets punten eraf getrokken, voor de zekerheid, maar ik heb gewoon met mijn punten die ik nu zelf heb opgeteld tussen de 8,3 en 9,6!!! Wah echt niet normaal, misschien zit een 8,8 er dan wel in!! en dat sta ik gewoon een 9
Sorry voor deze enorme egopost maar ik ben zooooo blij