Hier weer wat vorderingen! Mn eerste 2 pakketjes met spullen zijn binnen en morgen ga ik ook weer wat spul ophalen. Hopelijk krijg ik nu toch snel die motor verkocht, dan kan ik verder gaan met inkopen.
Ik heb het eerste opzetje van mn site online staan (nog niet op mijn fuzzylicious site), wie een kijkje wil nemen, mag me pb'en! Het is echt nog een ruwe schets van wat het kan gaan worden (vandaar dat ik de link nog niet openbaar mag zetten), maar ik moet nog even kijken of ik deze lay out uberhaupt wel mooi vind. Ze zijn nu voornamelijk nog achter de schermen bezig en de lay out komt als laatste.
Verder is er vandaag iemand foto's komen maken, namelijk Anouk (absque_dubio hier op bokt). Het was de bedoeling om de hond en de katten met wat spulletjes op de foto te zetten, maar uiteindelijk is alleen de hond op de foto gegaan. De katten waren nogal bang van de hond (is de hond van mn ouders en die heeft hier een nachtje gelogeerd), dus die zaten boven en daar was het te donker om foto's te nemen. Dus de katten doen we de volgende keer!
In dit topic staat alvast een klein voorproefje van de foto's:
[HK] .. Omdat wij de liefste vriendjesfiguren hebben!