Wat is trouwens 'normalcdf'? Is het raar als ik daar nog nooit van heb gehoord? *maakt zich zorgen*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Bij ons doen ze het ook zo Phylos, maar dan echt nog dieper eropin. Je kunt t bijna gewoon niet leren, omdat je nooit weet wat hij vraagt. Motto enzo wordt niet gevraagd, je moet vanalles uit kunnen leggen waarom iets in het boek gebeurd en waarom de schrijver het zo geschreven heeft. Dan ook nog vanalles moet je weten over de schrijver, in wat voor periode het boek geschreven is en waar je dat dan aan terug kan zie in het boek. Echt verschrikkelijk
Wat is trouwens 'normalcdf'? Is het raar als ik daar nog nooit van heb gehoord? *maakt zich zorgen*
Flowerpull schreef:Wat is trouwens 'normalcdf'? Is het raar als ik daar nog nooit van heb gehoord? *maakt zich zorgen*
Phylos schreef:Nueve schreef:Wat moet je doen bij je mondeling dan?
Ik was de dag van tevoren begonnen en had een 10. so don't worry.
nou een 10 kun je bij ons sowieso niet halen. Bij ons wordt er heel veel verdieping gevraagd. Ik heb bijvoorbeeld noodlot gelezen. Dit boek komt uit het naturalisme. Dan moet ik weten welke kenmerken er horen bij de boeken uit het naturalisme en welke kenmerken ik terug vind in Noodlot. Ook moet je het genre, motto idee enzovoort uit je hoofd weten. En wanneer een boek bijvoorbeeld het genre mirakelspel heeft moet je uitleggen waarom dat zou is. Nou goed zo kan ik nog wel even doorgaan. En al die dingen moet je dus van 12 gelezen boeken leren en ze vraagt naar ongeveer 6 boeken
Flowerpull schreef:Wij hebben nooit verslagen moeten schrijven tess.. En ook wel fijn dat bij jullie die boeken dan al verdeeld zijn! Wij hebben gewoon begin dit jaar gehoord dat we die boeken moesten lezen, verder niks. Echt zo slecht geregeld weer