Fanatiek beizg met leren al jullie! Moet ik ook maar eens gaan doen denk ik.. Onze reis is ook al geboekt, hóe orgineel.. Wij gaan met ze 5en ( en dan nog maar niet over de rest van onze klassen gesproken ) naar Griekenland, chersonisos! Vandaag uitgerust, auto gereden en kerstkado's gekocht, nog een dagje dan is het weer zover. Zal morgen niet online komen, dus alvast fijne feestdagen iedereen!
Ach ik heb niet zo veel moeite met Nederlanders dus dat vind ik juist gezellig! Mocht ik slagen ga ik in de zomervakantie ook nog met een vriendin van me waarschijnlijk, dan zal het wel ergens anders heen worden. Wilde nog even deze foto laten zien hij is zo mooi gelukt! Kayleigh, vanaf 8 weken ( 3.5 kg) bij ons. Nu 15 weken en ze weegt alweer 12 kg. :
Groot deel van mijn klas gaat naar Chersonisos (ofwel: Chersooooooo!), wat mij dus helemaal niks lijkt.. Nu liggen er bij mijn vriendengroep nog wel wat plannen, maar ben benieuwd of die wel uitgevoerd gaan worden. Ach, zou het ook geen ramp vinden om niet op examenreis te gaan hoor.
Wat een heerlijk koppie heeft je hondje sHaKiEjLaVeR.
Okee ik verklaar mezelf nu officieel dood. Ik moet een controle doen van mijn PWS de dinsdag na de vakantie, en we hebben nog maar nul komma nul? Help!
Weet je ook nog geen onderwerp? Anders kan je al je voorwoord schrijven, al je hoofdstukken bedenken en in elk hoofdstuk zetten wat je ongeveer wil gaan vertellen. Heb je toch binnen 2 uurtjes al een goede opzet
Onderwerp hebben we al wel, deelonderwerpen ook and that's pretty much it. Ben gewoon echt zooo gedemotiveerd om er aan te beginnen.. Sowieso om wat te doen voor school in de vakantie! Pff. Lukt dat jullie?
Is het echt heel vreemd dat ik dat helemaal niet heb, na mijn examens op vakantie? Nouja, ik ga wel op vakantie: ik ga wel een paar weken in een tentje (kuch, of in het woonhuis) op de boerderij kamperen