Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Voor de dames die graag met kinderen omgaan: Kijk naar oppaswerk.
In de meeste gevallen gewoon wit als gastouder, meeste ouders zijn bereid om je diploma te betalen
Ik ga morgen pas officieel bij het gezin beginnen voor circa 20-25 uur per week en heb donderdag een gesprek bij een ander gezin. Daarnaast heb ik ook nog een gezin die mij belt wanneer ze me nodig hebben.
Ik had nooit gedacht dat hier zo ontzettend veel werk in is.
Moet er wel bij zeggen dat ik geen oppas ben die de kinderen voor de tv zet en de ouders blijken dat erg te waarderen
Als alles gaat zoals het er nu naar uitziet ben ik enkel op de dinsdag en zondag vrij, en de dinsdag staat gereserveerd voor een stage plaats gezien ik ook nog een thuisstudie volg
_Jessie schreef:Ja ik heb echt heel veel bedrijven in een documentje staan die ik een open sollicitatie wil sturen.
Mijn ervaring is dat je daar vaak wel reactie op krijgt ook al willen ze je niet.
Waarschijnlijk beter overzicht
evdpanne schreef:Ik heb vandaag ook weer aan afwijzing binnen gekregen, maar wel een aparte... Ze bieden me aan mijn CV door te sturen naar een bevriend bedrijf wat ook nog een commercieel administratief medewerker zoekt en wat andere eisen stelt. Vond het wel apart, maar ach doe maar.
evdpanne schreef:Ik heb vandaag ook weer aan afwijzing binnen gekregen, maar wel een aparte... Ze bieden me aan mijn CV door te sturen naar een bevriend bedrijf wat ook nog een commercieel administratief medewerker zoekt en wat andere eisen stelt. Vond het wel apart, maar ach doe maar.