Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jetje1985 schreef:Ik heb ws ook een andere baan...hoe neem ik ontslag?? ik vind het doodeng
poes schreef:Mailen is niet rechtsgeldig in België voor ontslag.

Thats_Me schreef:Zou toch echt om een gesprek vragen en dan zeggen dat je ontslag neemt en dan je ontslagbrief overhandigen.
Mailen is misschien wel makkelijker over voor jou maar komt niet netjes over. Daarbij je komt echt je baas nog wel onder ogen nadat je die mail gestuurt hebt. Kan je dus beter gelijk doen dan weet je ook zijn reactie. Dus even al je moet bijelkaar schrapen en gewoon doen.

. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ze belt ipv gewoon mailt met ja of nee er in
Maar goed wel weer wat geleerd. Als ik weer mail naar hun met zo'n simpele vraag dan vermeld ik er bij dat ze me moeten mailen. (had zelf geen nummer van hun dus kon niet zelf bellen anders had ik dat wel gedaan
)
)
Thats_Me schreef:Ahh ok weer wat geleerd. Al blijf ik het wel vervelend vinden want dergelijke nummers wil ik nog wel eens laten lopen ivm irritante callcenter gesprekken. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ze belt ipv gewoon mailt met ja of nee er in
Maar goed wel weer wat geleerd. Als ik weer mail naar hun met zo'n simpele vraag dan vermeld ik er bij dat ze me moeten mailen. (had zelf geen nummer van hun dus kon niet zelf bellen anders had ik dat wel gedaan
)
Toch handig dat je tegenwoordig vaak kan mailen
want anders kost het je een vermogen aan postzegels