Vandaag is vakantie-ik-doe-lekker-niks-dag, maar vanaf morgen weer aan de slag! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vandaag is vakantie-ik-doe-lekker-niks-dag, maar vanaf morgen weer aan de slag!

CCCCC schreef:Ik moet nog 3 dagen, morgen van 10.30 tot 15.00 uur, woensdag van 12.00 tot 13.30 uur en donderdag ook van 12.00 tot 13.30 uur. Dan bijna twee weken vakantie, heb in de week na de vakantie maar 1 dag 2 uurtjes les en de rest van de week vrij! De week van 3 november beginnen de tentamens! Gelukkig al een dikke voldoende voor BPF1 gehaald en vandaag ook een voldoende terug voor onderzoek. Yay!

CCCCC schreef:Rebeccaa schreef:Wie heb je voor onderzoek?
Ik heb ook van 3 tot 8 november tentamens, spannend!
Benjamin Bles! Echt een leuke gozer! Ja, ik ben heel benieuwd! Hoeveel tentamens heb jij in totaal?

6 dus. Jij?
xConnie schreef:Hoezo heb jij ze dan een poepie laten ruiken? Zij hebben mooi een 9,5 te pakken zonder moeite te doen..
Rebeccaa schreef:CCCCC schreef:
Oh, ken ik niet haha. Ik heb een E.rkan Y.alcin? of zo, weet niet hoe ik zijn naam moet schrijven haha. Ook een hele leuke docent, heb hem ook voor marketing.
Ik heb (even tellen) 2 blokken; Engels, Nederlands, recht = gezamenlijk 7.5 studiepunt
Rekenvaardigheid, bedrijfskunde, management = gezamenlijk ook 7.5 studiepunt.
En daarnaast moeten we onderzoek inleveren en voor OOW een blog maken.6 dus. Jij?
DewiRox schreef:Zo ik heb mijn module groepje even een poepie laten ruiken. 2 weken terug moesten we een verslag inleveren over ganganalyse, we hadden alles goed verdeeld en het leek mij best een prima opdracht. Echter had ik allang door dat de andere uit mijn groep niet echt serieus zijn en weinig moeite doen.
Ik had ver van te voren mijn stuk af en toen ik de avond voor het inleveren op Dropbox keek zag ik dat er nog onwijs veel miste en dat wat er wel was ook niet echt van hoog niveau was. Ik verhaal gehaald, kreeg ik te horen dat ze het niet snapte en dat het wel goed was zo. Nou om een lang verhaal kort te houden 'onenigheid via whatsapp en mensen die het gewoon totaal negeerde'. Ik heb die nacht en op de inleverdatum zelf nog zo goed als de rest van het hele verslag gemaakt.
Het resultaat, een 9,5. Uiteraard niemand die mij bedankt of zegt hoe goed het is..
Helaas moeten we nog 3 opdrachten maken voor de eerste periode, waarvan 1 grote. Het samenwerken gaat nog steeds niet zoals ik had gehoopt, waardoor ik erg veel zelf doe. Best jammer, ik hoop dat ik straks in een groep komt die wel gemotiveerd zijn. Want zo wordt de studie steeds minder leuk, terwijl de studie zelf mij wel onwijs aanspreekt.
jammer dat je groepje het zo laat afweten.. maar op je punt mag je zeker trots zijn!
. Maar we beginnen vrijwel hetzelfde als de opleiding fysio.
)