Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb een tweeling zus maar ooit maar twee jaar bij elkaar gezeten want toen bleef mijn zus zitten en daar ben ik eigenlijk wel blij mee (niet dat zij bleef zitten hoor, maar dat we niet meer bij elkaar zitten) dan zie je dr overal
Wij zitten nu niet eens meer op dezelfde school, mocht ook niet van m'n ouders
unihorses schreef:ik lees hier echt rare dingen![]()
die examens liggen landelijk vast en niemand kan dat anders bepalen! (al denken vrije scholen onder en boven de wet te zitten![]()
)
je kan dus al helemaal niet al nadat de n-norm is vastgesteld en de uitslag gegeven nog examens hebben....
![]()
niet toevallig gewoon toetsweek?en waarom zou je les hebben na je examen? waar moet je dan nog voor leren?

Zou willen dat ik ook zo'n zus had
Hier was het echt altijd ruzie, dat is eigenlijk pas sinds een half jaar niet meer maar ik zou er nog steeds niet mee in de klas willen zitten
Ze is wel aardig, maar non stop dezelfde persoon om je heen is niet leuk.. 
Herfstwind schreef:Over M&O las ik trouwens heel veel slechte berichten, maar ik hoorde in mijn klas helemaal niet zo veel negatieve berichten! De meesten vonden het wel lastig, maar nog wel te toen. Heb zelf (gelukkig) geen M&O trouwens. Hopen voor jullie dat er een hoge N-term komt!
Morgen eco en Duits... Duits moet denk ik wel lukken, eco ben ik wel bang voor. Ik moet een 5,2 hebben om af te sluiten met een 6, hopelijk is hij te doen.