Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Och jeetje. Wat heftig. Wat sneu dat zulke dingen gebeuren he. Kende jij de leerling zelf ook?
Miekelien schreef:Dan is het goed dat je de pabo gaat doen liespower
Niet teveel panieken Sheran, in jouw vak willen sectieleiders jonge docenten maar wat graag vasthouden (mijn vader geeft hetzelfde vak, dus ik hoor nog wel eens wat over het gebrek aan jonge instroom). Waarschijnlijk wordt zo'n bezoek dus wel positief!
Ik ben hier blij met de indeling van mijn boek. Elektriciteit bespreken aan het eind van het jaar houdt de motivatie gelukkig nog wel vast, de leerlingen werken bijna allemaal goed óf ze praten over schrikdraad, elektrische vliegenmeppers enz. Dan is lesgeven weer leuk!
Westernfreak schreef:Oef...ik ben benieuwd hoe ik de leerlingen vrijdag aan ga treffen.
Op mijn stageschool is een leerling (2e klas) vanmorgen overleden aan leukemie. De klas waar ik les aan mag geven had afgelopen kerst nog een actie georganiseerd voor hem. Iedereen kent iedereen op die school, dus dit zal een behoorlijke impact hebben, ook op "mijn" leerlingen.
SdaphneS schreef:Wat een onzin, omdat er weinig jonge docenten zijn in haar vakgebied zullen sectieleiders het bezoek positief afronden?
Dat vind ik een rare gang van zaken.
Sheran; succes en ik hoop dat je goede opbouwende tips krijgt!