Gaan zij wel navraag doen bij je tante
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(wel zo handig voordat ik het in een brief zet en ze echt zoiets heeft van; huh? Hoezo heeft ze gesolliciteerd haha)
dus zou wel mooi zijn als ik toch met mijn connectie daar kan komen te werken.

vuurneon schreef:Spannend jtm
Hoe gebruiken jullie de netwerken? (bedoel ik echt mee vrienden etc, niet sociale netwerken) want ik zag een bedrijf die interesse had in starter, maar mijn tante is een grote naam in dat bedrijf (groot internationaal bedrijf) en ze zit dan ook op een ander kantoor dan waar ik heen wil. Nu twijfel ik of ik het via haar wil spelen of toch zelf een brief stuur. (want zul je net zien dat ze niet geliefd is, het is een pittige dame haha maar moet ook wel in de top
) wat is wijsheid?
Aan de achternaam kunnen ze niets afleiden, ze is de zus van mijn moeder
Blackflag schreef:Heb morgen sollicitatie gesprek bij post.nl als voorbereider/sorteerder.
Ben benieuwd!
! Ik heb het gedaan vanaf februari tot afgelopen week; mijn contract liep t/m 15 september als voorbereider. Sinds vandaag bezorg ik de post in mijn eigen woonplaats met een vast contract. Maar de post was voor vandaag niet goed gezet dus moest de helft zelf doen

naar wat voor werk ben je op zoek? 
zit tussen twee studies in, dus wil gewoon een jaartje werken zodat ik oa boeken etc kan betalen... Ik werkte voor 8 uur bij de post, maar werd er 1. gek door de nieuwe veranderingen en 2. het was maar 8 uur. Toen werd ik aangenomen bij een winkel
voor 20-25 uur, maar na een week werd ik naar achteren geroepen dat hij vond dat ik te langzaam werkte, dat hij meer verwachtte en dat dat de dag was dat ik moest laten zien dat ik het kon... en is er in geslaagd in 1x mijn motivatie compleet weg te vagen :/ en wil ik daar zo snel mogelijk weg. Zo'n wispelturige baas wil ik niet, die je elk moment de huid vol kan schelden omdat hij z'n zin niet krijgt...