Naskapower schreef:Op mijzelf wonen bevalt prima, alleen heb ik op het moment financiele crisis omdat mijn moeder geld van mij appart zet (waar ik het niet mee eens ben). Ik heb nog genoeg geld maar daar kan ik dus niet bij -_- .
Ik heb nu alleen nog 40 euro contant, en volgende week heb ik feestweek van de vereniging en dan wil ik dus echt niet een week op andermans kosten drinken. (qua drinken ben ik een heilig boontje, maar ik voel me toch schuldig dat ik nooit een rondje terug kan doen. En het altijd diezelfde personen zijn die dat dus voor mij betalen).
Ik ben echt heel blij dat ik het huis uit ben. De afgelopen twee jaar wil ik al graag weg, dat ik nu eindelijk weg ben, eindenlijk zelf mijn leven kan regelen. Dat voelt heel goed, word ik ook wel rustig van.
[b]Ik ontbijt ook met pap, vond ik als klein kind altijd al héél lekker maar thuisthuis mocht het niet meer omdat ik van m'n moeder brood moet eten. Maar voor mijzelf haal ik dat wel nu[b].
Niet hoeven kauwen is chill

Heb een mailtje van de tuinen, dat ze alles hebben ontvangen en dat ik zsm iets van ze hoor. Jeej