1234 schreef:haha![]()
Nadeel is dat je altijd minimaal een kilozak moet kopen (vaak hebben ze niet kleiner) voor als ik een keer gekookte aardappels wil (bijv. rode kool en bloemkool lust ik alleen met gekookte aardappels) en omdat ik het niet zovaak eet, krijgen ze uiteindelijk uitlopers en worden ze zacht, en kan ik ze weggooien xD
Daarom koop ik altijd op de markt
Daar kun je nog wel eens een paar aardappels koken.Ik vind de gebakken aardappels uit zo'n zakje nooit zo lekker. Is zoveel rotzooi aan toegevoegd. Ik kook dan altijd even 2 aardappels en bak ze daarna zelf op met lekkere kruiden/knoflook/olijfolie. Van zo'n zakje kan ik 3x eten en dat ga ik dus echt niet doen in 1 week
) en omdat ik het niet zovaak eet, krijgen ze uiteindelijk uitlopers en worden ze zacht, en kan ik ze weggooien xD

Of nou ja de presentatie dan. Verslagen waren als het goed is ook allemaal voldoende dus dat hebben we ook gehaald, evaluatie gaat nooit zoveel aan fout, en er is dan nog een één of ander geintje in de vorm van een essay maar als je niet het hele project uit je neus hebt zitten vreten moet je dat wel kunnen schijnt. Jeej ik heb project gehaald! 6 ECTS in the pocket! Zijn de eerste van dit jaar

Hallo hij hoeft niks te betalen dat doet de overheid...