Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:08

1234 schreef:
haha :')
Nadeel is dat je altijd minimaal een kilozak moet kopen (vaak hebben ze niet kleiner) voor als ik een keer gekookte aardappels wil (bijv. rode kool en bloemkool lust ik alleen met gekookte aardappels O:) ) en omdat ik het niet zovaak eet, krijgen ze uiteindelijk uitlopers en worden ze zacht, en kan ik ze weggooien xD

Daarom koop ik altijd op de markt :P Daar kun je nog wel eens een paar aardappels koken.
Ik vind de gebakken aardappels uit zo'n zakje nooit zo lekker. Is zoveel rotzooi aan toegevoegd. Ik kook dan altijd even 2 aardappels en bak ze daarna zelf op met lekkere kruiden/knoflook/olijfolie. Van zo'n zakje kan ik 3x eten en dat ga ik dus echt niet doen in 1 week :P

Phylos

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:10

Zo ik zag dat er ook een nieuwe bij is gekomen, Greet. Welkom, ik kende je nog niet.
Net 10 km hardgelopen met de hardloopvereniging, nou dat voel je wel :P Nu nog even een kwartiertje studeren en dan duik ik mijn bedje in. Morgen tentamen 18.30!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:14

Phylos schreef:
1234 schreef:
haha :')
Nadeel is dat je altijd minimaal een kilozak moet kopen (vaak hebben ze niet kleiner) voor als ik een keer gekookte aardappels wil (bijv. rode kool en bloemkool lust ik alleen met gekookte aardappels O:) ) en omdat ik het niet zovaak eet, krijgen ze uiteindelijk uitlopers en worden ze zacht, en kan ik ze weggooien xD

Daarom koop ik altijd op de markt :P Daar kun je nog wel eens een paar aardappels koken.
Ik vind de gebakken aardappels uit zo'n zakje nooit zo lekker. Is zoveel rotzooi aan toegevoegd. Ik kook dan altijd even 2 aardappels en bak ze daarna zelf op met lekkere kruiden/knoflook/olijfolie. Van zo'n zakje kan ik 3x eten en dat ga ik dus echt niet doen in 1 week :P

Hahah jaah das wel handig.
Hier is helaas geen markt, en ook geen echte groenteboer. Moet t dus hebben van de supermarkten, en die hebben ook alleen zakken aardappelen O:)
Van zown klein zakje gebakken aardappeltjes kan ik 2 x eten.
Van die grotere zakken wel 4 keer, die koop ik dan ook niet :=
Bij de jumbo hebben ze ook kleine bakjes krieltjes voor 1 persoon.
Das echt zoo handig! Heb em in Velp alleen nog niet gezien, zag t alleen bij de kassa voorbij komen bij de jumbo in scheveningen.
Dacht toen echt van aaah die wil ik ook! :') mjaah in den haag heb ik t niet nodig want dan kookt mn moeder. En kan het ook niet meenemen naar Arnhem want t blijft niet zo lang goed xD

Jeejj mail van economie-docent (of nouja stagair), met de cijfers van Economie toets van vandaag :') Heb een 8,8 en 1 na hoogste van de klas :') hahah Super chill. Was ook super makkelijke toets.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:50

Zo er is lekker bijgekletst!

Nu jullie het over aardappelen hebben, bedenk ik me dat hier in de kast er ook nog een paar liggen := Eens kijken of ze nog goed zijn straks. Anders kan ik ze.. uhh vrijdag pas opeten ofzo :') Eet bijna niet thuis deze week. Toch wel handig als ik me dat even bedenk, ga zo maar eens mijn vriezer weer volbouwen dan :)

Vandaag eindpresentatie gehad van project, we hebben het sowieso gehaald! :D Of nou ja de presentatie dan. Verslagen waren als het goed is ook allemaal voldoende dus dat hebben we ook gehaald, evaluatie gaat nooit zoveel aan fout, en er is dan nog een één of ander geintje in de vorm van een essay maar als je niet het hele project uit je neus hebt zitten vreten moet je dat wel kunnen schijnt. Jeej ik heb project gehaald! 6 ECTS in the pocket! Zijn de eerste van dit jaar :=

Daarnet naar Najib Amhali geweest!! Hij kan het nog hoor. Heb echt meerdere malen zitten janken van het lachen :') Iets met een homo in zijn band die zijn anus glow in the dark had gebleekt, en meer van dat soort narigheid.. :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 02:09

Zie dat jullie het over WP hadden, sta nog steeds in de top 25, alleen niet meer zo hoog als eerst. *\o/*
Ik neem weleens wat aardappelen mee van thuisthuis, hoef ik geen zak te kopen. Of pofaardappelen kopen in de winkel, vind die heeeerlijk!

Zie ook wat over sporten, ik heb gisteren meegedaan aan een salsa-workshop! Was supertof dus nu ga ik ook lessen volgen, gewoon via de uni! :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:54

haha jaah das ook een goeie, aardappelen van thuis meenemen O:)

Oeww ga zo bellen naar die gehandicapten manege, hooop dat ze nog plek hebben voor (fulltime) vrijwilligers O:)
heb geen zin om maar 1 avondje daar te helpen en dan weer derest van de dag thuis te zitten de komende 3 weken.
En anders bel ik dr eentje die in Leiden zit.

Haha ze is enthousiast xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 10:41

Jeeej mag vanaf maandag bij die manege vrijwilligerswerk doen voor 3 weken :P (bijna fulltime)
Super gaaf. 's Ochtends zijn er instellingen en revalidatiebedrijven en scholen die komen, en smiddags particulieren xD omg ik heb er nu al zin in :P
Moet wel volgende week donderdag autorijles doen om 11:00, maar dan ga k vragen of ik daar kan opgehaald worden of weggebracht xD

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:20

Super! Kan je toch lekker bezig zijn met paarden, en je tijd nuttig besteden!
Meestal doen rijinstructeurs er niet zo moeilijk over om je ergens anders op te halen/af te zetten (tenminste die van mij niet :D )

Ik ben nu net wakker, heerlijk uitgeslapen, straks de trein naar Utrecht (moet naar het zkh).

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:36

Mijn instructeur doet daar ook nooit moeilijk om!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:41

Nee, mijne deed dat ook niet, tenzij het echt buiten je gebied ligt ofzo. Mja als het maar voor 1x is :)

Ik (namens dit topic) eis ITP's :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:43

ITP's? Waarvan?

Btw echt stom, mijn moeder verdient echt superweinig, dus ik zou recht hebben op aanvullende beurs. Nu heb ik alleen ook nog een vader die ik niet vaak zie, en die verdient te veel dus ik krijg geen aanvullende beurs. Maar mijn vader heeft dus 20 000 schuld en moet per maand aan 4 kinderen allementatie betalen.. Ik krijg veder ook niks van mijn moeder of vader.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:46

@Arans van 1234 d'r werkdingetje :) op die manege

En wat naar zeg! Maar volgens mij kan dat helemaal niet hoor, dat hij schuld heeft én dat je geen av beurs krijgt? Ik zou ff bellen met de DUO want dit klopt niet :n

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:50

Bellen met duo is al gedaan. Met schulden word geen rekening gehouden bij het berekenen. Alleeen als hij in de schuldsanering zit, en dat zit ie niet. Met kinderen word wel rekening gehouden, maar dan alleen met de kinderen die op de middelbare school zitten. En dat is er op dit moment maar 1. Maar het stomme is, ik heb mijn vader dus ook 6 jaar niet gezien, en sinds een jaar heb ik dus een beetje contact met hem.

Maar mijn vader moet dus nog even invullen dat gedellte over kinderen, maar dat duurt bij hem altijd zo lang.... Misschien dat ik dan toch nog wat krijg. Maar hij begrijpt ook veel niet. Eerst wou hij dat dan niet invullen omdat hij niks wou betalen :( Hallo hij hoeft niks te betalen dat doet de overheid...
Laatst bijgewerkt door arans op 11-01-12 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:50

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:55

Ik zou er als ik jou was ook even achteraan gaan want dat lijkt me ook niet te kloppen Arans!! Dat zou wel heel vreemd zijn!!

Ik ben weer op mijn kamer! Alleen nu alweer zooo moe! Heb nog een nasleep van die koorts ben ik bang, maargoed maar even doorbuffelen tot vrijdag (donderdag en vrijdag vroeg) en dan vrijdag weer naar huis!

Ik moet zo naar school en eerst had ik wel zin maar nu dus totaaaaal niet! Maar goed hup ik ga zo mijn spullen maar eens opzoeken! Heb met klasgenootje afgesproken om tien voor half 1 dus heb nog even!

Moet na school nog boodschappen doen en hoorde net van klasgenootje dat het waarschijnlijk wel tot 16 uur ongeveer duurt.... oooh toen vergin de zin mij :P Maarja ik moet wel want heb niks meer op mijn kamer!!

zie ook dat ik morgen nou niet echt een normale stagedag heb! til/transfertechnieken cursu en dan 's middags een lwp overleg! Dag stagedag :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:57

Oke dankjewel!
Ja mijn moeder heeft nu al zovaak gebeld en zo veel formulieren ingevuld. Ik ga het er vanavond welk weer over hebben.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:58

Ik moet straks werken.. GEEN ZIIIN. En ik heb mezelf een hoop problemen op de nek gehaald door in te parkeren waar het eigenlijk niet kon :') En ja ik ben dan wel zo netjes om mijn tel. nummer achter te laten.. Maar nu moeten we vet moeilijk gaan doen om een schadeformulier in te vullen, omdat ik zoveel weg ben. Zucht. En mijn dag nacht ritme begint ook aardig te verstoffen :') Bleeh.

@Arans snap dat het naar is. Maar als het je lukt is het uiteindelijk het wel waard denk ik zo :j

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:59

Vervelend is dat dat het dan nog niet lukt!!

Nou nu ga ik echt naar school!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:59

Ja dat denk ik ook.

Ben je ergens tegenaan gereden dan? :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:07

Wat zijn ITP's ? :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:10

arans schreef:
Ja dat denk ik ook.

Ben je ergens tegenaan gereden dan? :P

Ja bij het inparkeren schampte mijn bumper het hoekje van die auto. Had het niet eens door, een mannetje dat erbij stond zei dat het vet veel herrie maakte, maar had dus echt NIKS gehoord en de radio stond ook niet heel hard ofzo :=

Bovenste forum =)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:25

Oooh zo xD
Gwoon foto's haha
Jaah die komen er vast wel!
Net aan mn coach verteld, die zegt dat ik met dat vrijwilligerswerk al bijna door mn studiepunten heen ben omdat ik 1 punt per uur krijg :')
Altijd mooi!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:31

1 punt per uur?? Heauly sh*t bij ons moet je 28 uur studiebeunen voor 1 punt..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:37

Wooww jaah en we moeten per jaar 80 studiepunten hebben :=
Maar tis bijna fulltime.
maandag iig 8-14:00, dinsdag 8:00-18:00 ofzow , Donderdag 8- 15:00 en derest heb k niet verstaan :')

Pff wilde bijna naar huis gaan, kom k erachter dat k dalijk om 13:00 nog studentenraadvergadering heb :')
Hele kantine zit ook helemaal vol met jongens/bosbouwers. Zit nu in mediatheek.

Heb ook voor het ''begeleiden'' van 1ejaars die nog geen stage had en wat lessen bij ons in tweede jaar moest volgen, 4 punten gekregen terwijl ik niets gedaan had :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:27

Pfft, jullie worden maar verwend zeg :\

Ieeehh ik moet straks werken maar ik heb ZO HARD GEEN ZIN :\ Haha ahh wat ben ik zielig.