Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irritantje schreef:ik heb 35 euro betaalt voor de pastel tekening. zij wist waarvoor het was vanaf het begin (heb logo als verassing laten maken voor mijn man) en krijgt ook alle eer dat ze getekend heeft wat ik in me gedachte had.
ik waardeer haar werk zeer en prijs haar nog steeds aan.
de prijs wist ik eerst nieteens echt, ik wist wat ze maakte en dat beviel me erg.
was nog inclu lijst en pastpatoe ook.. had zij meer gevraagt toen had ik ook gedaan..
(heb er ook schilderij laten maken voor me ouders dat kosten meer maarja was ook groter enzo:)
ik vind dus kul dat iemand die minder betaalt minder waardeert.. onzin.
en niet alles wat duur is is goed!
sterker nog ken bedrijven die zeer goed lopen op gewoon goedkoop logo..(sommige vind ik nieteens mooi)
tuurlijk is het je vistuh kaartje.. maar hoe je werkt en wat voor service je bied dat zorgt ervoor dat je klanten krijgt en aangeprezen word.
en we leven trouwens momenteel in een crisis.. mensen gaan opzoek naar goedkoop en goed.. niet naar mooi en goed...
irritantje schreef:ik heb 35 euro betaalt voor de pastel tekening. zij wist waarvoor het was vanaf het begin (heb logo als verassing laten maken voor mijn man) en krijgt ook alle eer dat ze getekend heeft wat ik in me gedachte had.
ik waardeer haar werk zeer en prijs haar nog steeds aan.
de prijs wist ik eerst nieteens echt, ik wist wat ze maakte en dat beviel me erg.
was nog inclu lijst en pastpatoe ook.. had zij meer gevraagt toen had ik ook gedaan..
(heb er ook schilderij laten maken voor me ouders dat kosten meer maarja was ook groter enzo:)
ik vind dus kul dat iemand die minder betaalt minder waardeert.. onzin.
en niet alles wat duur is is goed!
sterker nog ken bedrijven die zeer goed lopen op gewoon goedkoop logo..(sommige vind ik nieteens mooi)
tuurlijk is het je vistuh kaartje.. maar hoe je werkt en wat voor service je bied dat zorgt ervoor dat je klanten krijgt en aangeprezen word.
en we leven trouwens momenteel in een crisis.. mensen gaan opzoek naar goedkoop en goed.. niet naar mooi en goed...
irritantje schreef:en we leven trouwens momenteel in een crisis.. mensen gaan opzoek naar goedkoop en goed.. niet naar mooi en goed...
irritantje schreef:Het lijkt wel of je je persoonlijk aangevallen voelt, nogmaals, ik heb het over in het algemeen.ik vind dus kul dat iemand die minder betaalt minder waardeert.. onzin
pmarena schreef:Nee ik vind dat ook altijd bizar...200 mensen...wie komen er dan , de hele straat van je huidige en alle vorige huizen ? En de collega's van elke baan die je ooit hebt gehad ?![]()
Nou ik haal geen 1000 euro uit een werkweek hoor jammer genoeg
Er zal ook vast wel wat materiaal in gaan ook , en hoe krijg je de taart ongeschonden op het feest , is dat eigen risico ?![]()
Kaaaren schreef:InderdaadQua fotografie heb ik wel gemerkt dat mensen gewoon helemaal geen idee hebben wat voor werk het in totaal is en dat die uren ook gewoon betaald moeten worden. Daarbij heb ik liever 1 klant die gewoon betaald voor je werk, als 2 halve.