Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:55

Veulen84 schreef:
Maar advertentie op bokt vind geen aftrek

Wablief?

Als je bedoelt dat je advertentie geen geinteresseerde opleverd dan kan dat kloppen, dat is bij iedereen momenteel wel naatje hoor.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:56

Ik voor de rabobank. Eigenlijk omdat al onze rekeningen daar zitten.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:00

holly schreef:
Veulen84 schreef:
Maar advertentie op bokt vind geen aftrek

Wablief?

Als je bedoelt dat je advertentie geen geinteresseerde opleverd dan kan dat kloppen, dat is bij iedereen momenteel wel naatje hoor.

Van Belgie zeker?

Aftrek betekend inderdaad geen interesse. Maar misschien hebben de ervaren personen hier nog een beetje ideeen over hoe je zo iets echt lekker in de markt zet. Misschien kies ik wel heel de verkeerde tekst. Want mensen kijken niet, maar als ze kijken mailen ze ook niet.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:01

Want Rabo heeft nu, 2 jaar gratis transacties en 1e jaar voor 3 euro per maand ipv 8,50
En ING heeft 1e jaar gratis, gewone transactiekosten en daarna voor 6,40 per maand..
Ik verwacht niet ineens super veel transacties, dus ING lijkt mij voordeliger..

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:02

Pff... ligt het aan mij of is iedereen hier op het moment aan het vragen stellen en niet echt aan het reageren?

@Marjolein: Ideal heb ik niet, maar mijn zakelijke rekening is bij de Rabo, omdat ik daar de rest ook heb en het een goede en stabiele bank is!

@Veulen84: Zelf vind ik het idee heel goed... 40 euro vind ik zelfs aan de lage kant, ondanks dat ik de combi met een zadelpassend maken moeilijk kan vinden. Daarnaast denk ik niet dat je af moet gaan van de respons die je krijgt op een bokt advertentie! Ik denk niet echt dat de advertenties hier heel veel nut hebben! Misschien kun je nog wel aangeven hoe dat die klei onder het zadel zit... Is het groot of klein, dat vind ik heel verwarrend!
Ik ben het idd wel met je eens dat er niemand reageert op advertenties... Dat heb ik ook en geen idee waar het aan ligt!

@Holly: Dat gevoel heb ik inderdaad ook! Ik denk dat als EA zo blijft, het snel afgelopen zal zijn, want bijna niemand vind er meer aftrek!

Wat betreft de kosten van de opleiding terughalen qua btw, dan moet je wel in dit jaar je inschrijven bij de KVK! Je kunt van het kalender jaar waarin je je inschrijft de btw van investeringen nog wel terughalen, maar van daarvoor niet meer. Of je moet op een of andere manier je inschrijven met terugwerkende kracht, maar hoe dat werkt weet ik niet.

Wat betreft website ontwerpen moet je idd heel goed rekening houden met alle browsers, maar ook de verschillende besturingsprogramma's! Hoe mijn website op Chrome werkt, weet ik niet, maar ik heb mijn websites getest op mac en windows (verschillende versies) en de verschillende browsers, omdat de weergave heel anders is. Alleen de kleuren worden wel anders weergegeven (IE is heel blauw!), maar daar kan ik niet veel aan doen...

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:02

Veulen84, vaak is het zo dat zulke advertenties niet echt goed lopen op Bokt. Zet het ook in je onderschrift etc. Maak reclame, kijk in probleem topics van zadels bijvoorbeeld en geef ze de tip om eens naar je topic te kijken.

Dat soort dingen!

Stopcontact

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:04

11AFotograaf, ik ga thuis voor je kijken hoe hij in Chrome werkt,
Ik controleer hem eigenlijk altijd in Chrome, in FF werkt hij ook goed en IE niet helemaal zoals het hoort.. maar goed...

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:12

Ik heb gewoon een aparte privérekening geopend als zakelijke rekening. Scheelt een hoop geld en het mag gewoon. Je hebt alleen kans als je écht rijk begint te worden dat de bank gaat zeuren, maar tegen die tijd open ik dan wel een zakelijke rekening ;)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:13

Bedankt voor de tips. Kan hem inderdaad nog even in me ondertitel zetten.

Frozenstar: Heel veel mensen kijken wel met IE, dus misschien handig om dat juist wel nog even naar te kijken.

Ik heb een Rabo Rekening (geen bedrijfsrekening). Niet echt met een heel specifieke reden. Tenminste de enige reden is dat het de enige bank hier in de buurt is met een geld-stort-apparaat. Meeste klanten van me betalen contant, dus dat was de voorwaarde.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:14

Hmm dat is ook wel een goed idee Nuage.. :)*

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:17

Ik heb het specifiek nog een keer gevraagd aan de belastingdienst en de beste man adviseerde me zelfs gewoon een aparte privérekening te openen omdat het je zoveel geld scheelt. In sommige branches maakt het niet uit als mensen geld over moeten maken op jouw naam i.p.v. de bedrijfsnaam. Bij jou is dat denk ik ook zo :j

Het enige waar je voor moet zorgen is dat het echt een aparte rekening is waar dus geen andere bedragen op worden bijgeschreven of waar je van pint bij de Appie Heijn, en dan is het prima :)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:20

Weet iemand ook of je bij twee verschillende banken meerdere privérekeningen mag openen?

@Veulen: ik vind het behoorlijk wat tekst om te lezen, dat ten eerste. Ook je titel vind ik niet heel pakkend, probeer daar al je product/dienst aan specifiek aan te omschrijven. Bijvoorbeeld: Nieuw! Zadelcheck met speciaall klei-pad, al voor 40 euro.

Als potentiele klant zou ik nog graag willen weten wat het advies precies inhoud. Kan ik mijn zadelmaker/verkoper/opvuller jou advies makkelijk 'meegeven/overbrengen' en kan hij dan het zadel zo aanpassen dat het probleem daadwerkelijk opgelost is?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:22

Nee ik neem hem ook bij een andere bank, zodat ik juist het gescheiden hou.

Yucca: Dat zijn goeie tips voor haar inderdaad! En belangrijk om te weten!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:25

Dus ik kan mijn 3 privé-rekeningen bij de Rabobank behouden en daarnaast 1 privé-betaalrekening en 1 spaarrekening openen bij de ASN bank (voor mijn bedrijf)?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:25

Volgens mij is er geen limiet aan privérekeningen hoor. Ik heb 4 privérekeningen bij de ING, eentje bij de ABN en eentje bij de Rabo :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:26

Yucca ja dat kan. Zo doen veel mensen het.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:26

Nuage schreef:
Volgens mij is er geen limiet aan privérekeningen hoor. Ik heb 4 privérekeningen bij de ING, eentje bij de ABN en eentje bij de Rabo :D

:') Dan lijkt het me geen probleem.

Bleh, ben chagerijnig om mijn website, het wil maar niet worden zoals ik wil...snap niet waarom de kleuren zo flets worden, alles omgezet naar RBG maar het blijft flets!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 15:33

Wat is je website Yucca?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:33

Ik heb ook een privérekening ipv een zakelijke rekening op dit moment :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:44

11AFotograaf schreef:
Pff... ligt het aan mij of is iedereen hier op het moment aan het vragen stellen en niet echt aan het reageren?

Oh dat doe ik dan toch niet bewust hoor.
ik ben doodmoe, mijn wallen hangen op mijn enkels en sateprikkers tussen de oogvellen. ik reageer daardoor bewust niet altijd overal op omdat mijn tekst dan zo onsamenhangend kan zijn en daar schiet ook niemand iets mee op denk ik.
Dus sorry als ik iemand het gevoel heb gegeven over hem heen te lezen, wasse nie mijn bedoeling eee :D

haha HR vroeg me er daarstraks nog naar.
ik heb alles apart. prive een rekening en ook zakelijk ieders een eigen rekening.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:55

Yucca schreef:
:') Dan lijkt het me geen probleem.

Bleh, ben chagerijnig om mijn website, het wil maar niet worden zoals ik wil...snap niet waarom de kleuren zo flets worden, alles omgezet naar RBG maar het blijft flets!

Ik had gister ook ruzie met mijn website waardoor hij nu dus sinds gisteravond offline is, waar ik ook niet blij mee ben maar het kan gewoon even niet anders.
Ga dan nu ook weer hard aan de slag om hem weer goed de lucht in te krijgen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:58

Dit is een leuk:

http://browsershots.org/

Hier kun je website in verschillende browsers laten testen, je krijgt er dan print screens van te zien.

Mijn website ziet er helaas niet in alle browsers even mooi uit...maar daar houdt mijn kennis helaas op...moet er misschien eens een expert bij halen...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:06

he cool xono.
zie dat dilio of wat is dat, belabberd is, maar hoe boeiend is dilio?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:12

Dat is inderdaad wel een interessante website! Meteen even mijn website testen!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 17:16

Ik ben ook al aan het testen :P