Viennanova schreef:Kan gebeuren toch, Cowgirl? Kop op!
Kan gebeuren??? zo gaat het al 1,5 jaar. Ben er kots en kots ziek van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:K*t is dat, als je telkens zulk soort berichten krijgt.
Gisteren nogmaals gevraagd voor contractverhoging. Gaat niet door, ze nemen liever dan een nieuw iemand aan dan dat ze contractverhoging geven. Ik wil er 9 uren per week bij hebben.
Komende week dan maar eens langs de P&O adviseur, want ik heb er recht op!
Cowgirl schreef:Viennanova schreef:Kan gebeuren toch, Cowgirl? Kop op!
Kan gebeuren??? zo gaat het al 1,5 jaar. Ben er kots en kots ziek van
Ier_ schreef:annastasia schreef:K*t is dat, als je telkens zulk soort berichten krijgt.
Gisteren nogmaals gevraagd voor contractverhoging. Gaat niet door, ze nemen liever dan een nieuw iemand aan dan dat ze contractverhoging geven. Ik wil er 9 uren per week bij hebben.
Komende week dan maar eens langs de P&O adviseur, want ik heb er recht op!
Kun je niet beter ook even bij juridisch loket oid langs gaan? Zou iig op papier zetten hoeveel uur je hebt gewerkt afgelopen x-weken & dat per brief sturen..Vraag me af of je nog steeds recht hebt op een contractverhoging als ze je nu opeens omlaag schroeven?
kaatje77 schreef:Ier wat een mooie woorden
Fijn om te horen dat het supergoed met je gaat
Gister gebeld voor 2 leuke vacatures.
1 parttime baan voor 5 ochtenden in de week op kantoor bij een kippenbedrijf en de ander een fulltime baan als planner en administratief medewerker bij een loonbedrijf! Heb ik al eerder gedaan en dat was echt enorm gaaf werk!
Uitzendbureau gaat me voorstellen, dus ben benieuwd of het 1 van die 2 gaat worden.
Schoonmams hoorde dat het tuincentrum ook nog iemand zoekt, dus vanmiddag daar even langs en kijken of dat iets voor me is.
Verder heb ik nog zo'n 20 andere bedrijven aangeschreven allemaal administratief werk in allerlei sectoren.
Nou mag er langzaamaan wel een baan uitrollen.
Eergister bij het UWV een goed gesprek gehad over mijn situatie. Hij vond dat ik goed bezig was, maar ik moest me vooral zelf niet voorbij gaan lopen..........