[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isjtar

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:32

Ohja, dat was jij, nu weet ik het weer helemaal :P Haha, de trainingen gaan nu iig stukken beter, met soms zelfs geen enkele weigering meer :D Die eerste training was echt een flop :P

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:36

Haha, we moeten allemaal bij 't begin beginnen, die pony van mij liep in het begin ook niet zo makkelijk hoor, en uiteindelijk zou ik dr Z starten :)
Loopt nu ook alweer M bij nieuwe eigenaresse :)
Heb overigens ook nog heel leuk op video staan hoe mijn allereerste crosstrainingen met Brittje gingen :))

En mijn paard pakt nu ook super fijn aan, ga in Castenray (in mei) L starten :j

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:44

Haha, leuk om terug te zien hoe je eerste training ging en hoe het dan nu gaat :P
Ik denk trouwens niet dat ik ooit officieel zal kunnen starten met mn pony. Ten eerste word ik dit jaar 18 en bij de paarden starten is geen optie. Ten tweede komen we nog niet eens een normaal springparcours rond, mede door alle stress :P Ik hou het dus lekker bij oefencrossen en trainingen, vind ik ook leuk. Met Nickje kan ik dan eventueel wel officieel starten, mocht ik dat willen.
Castenray hoor ik altijd wel goede verhalen over! L is natuurlijk ook al een mooie klasse! Hoe lang heb je dit paard al?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:53

Alweer bijna 3 jaar, maar ben pas later begonnen met crossen :j
Toen ik haar kocht was ze nog vrij groen, was alleen goed zadelmak, maar ze pakt heel fijn aan :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:09

Jitske, super van je herkansing! En Miriam, jij een super cijfer voor je Duits mondeling zeg!

Isjtar, veel sterkte nog. :(:) Fijn dat jullie op een goede manier uit elkaar gegaan zijn, maar zoiets heeft natuurlijk veel tijd nodig.

Dan post ik hier ook maar even de cijfers waarmee ik het examen in ga, alleen literatuur mondeling Frans moet nog komen, maar dat zal voor mn gem. niet veel uitmaken. Het aller rechter rijtje is dus mn cijfer waarmee ik het examen in ga.

Afbeelding

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:38

Zo, mooie lijst Nienke! +:)+
Heb je bepaalde vakken al helemaal afgesloten of dat niet?

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:54

@ Nienewiep; mooie lijst!!
Zijn de cijfers die erin staat de enige cijfers die meetelden voor je SE-cijfer? Ik heb er namelijk echt minimaal 8 per vak!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:57

Isjtar, alleen ANW en Maatschappijleer, de rest moet ik allemaal examen in doen.

Cherelle, nee hoor, dit zijn alleen de cijfers van de 6e, ik heb er ook minimaal 8 per vak ongeveer. :j

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:02

Ooh oke, schrok al :Y)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 16:28

_Jitske_ schreef:
Haha, we moeten allemaal bij 't begin beginnen, die pony van mij liep in het begin ook niet zo makkelijk hoor, en uiteindelijk zou ik dr Z starten :)
Loopt nu ook alweer M bij nieuwe eigenaresse :)
Heb overigens ook nog heel leuk op video staan hoe mijn allereerste crosstrainingen met Brittje gingen :))

En mijn paard pakt nu ook super fijn aan, ga in Castenray (in mei) L starten :j

Is de L op zondag? Want ik ga zondags kijken :)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 16:29

L is op zaterdag en zondag, maar ik weet nog niet op welke dag ik moet starten. :+
Had voorkeur voor de zaterdag opgegeven, maar de zaterdag zat blijkbaar al vol, dus nu sta ik op zondag ingedeeld (was toen nog niet vol), mocht er een plaats vrijkomen op de zaterdag start ik dus op zaterdag, anders zondag :Y).
Maar leuk dat je gaat kijken! M'n oude pony start sowieso zondags :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:07

Crossen lijkt me ook heel leuk, wil graag eens een training doen maar is hier nergens in de buurt :( .

Had vandaag herkansing, ging echt mega slecht! dus heb het niet opgehaald helaas.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:58

Jammer Josien, het idd erg gaaf om een keer te doen! :j
Jammer van je herkansing! :(:) Haalt het je gemiddelde erg omlaag?

Voor nu heb ik mn positieve instelling weer even teruggevonden en ik hoop m ook weer te kunnen houden :D Mn (voorlopige) motto is dan ook "Always look on the bright side of life" :j Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik kan er nu ook gewoon het best van maken, en dat ben ik ook van plan *\o/*

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:18

Wat goed Isjtar, dat doe je snel! :) Ga zo door! :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:34

_Jitske_ schreef:
Ik ben blij, heb voor m'n herkansing wiskunde een 7,2 gehaald *\o/* (had eerst een 3,3 :=)

Netjes :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:38

Isjtar schreef:

Voor nu heb ik mn positieve instelling weer even teruggevonden en ik hoop m ook weer te kunnen houden :D Mn (voorlopige) motto is dan ook "Always look on the bright side of life" :j Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik kan er nu ook gewoon het best van maken, en dat ben ik ook van plan *\o/*

Nou gelukkig telt bij ons het hoogste cijfer dus kan er nooit op achteruit gaan :D

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 19:48

Nou ik heb ook weer een aantal cijfers. 7- voor Nederlands mondeling en een 7,5 voor wiskunde :D
Nederlands is nu een 7 afgerond en wiskunde een 8.
Mooie cijfers Nienewiep!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:02

goedzo!

heb mijn bio op weten te halen van een 5,4 naar een 5,7 maar volgens mij maakt het niks uit voor mijn gemiddelde :P maar klinkt toch beter haha
En heb vandaag mijn herkansing opgegeven, dat wordt wiskunde B

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:15

Mooie lijst Nienke :D
Morgen heb ik examentraining geschiedenis. Ben benieuwd

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:16

@ Fioon; klinkt idd beter ;)

Ik heb morgen mijn herkansing voor wiskunde A.. Heb de hele examenbundel doorgewerkt en 2 oefenexamens gemaakt. Daarbij had ik een 7,2 en een 7,0 dus ik heb een beetje goede hoop! Snap alleen nog steeds niks van hypothesen.. :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:17

Ik heb nog een herkansing over omdat ik misschien mn frans mondeling wilde herkansen, maar dat hoeft nu dus niet... Ik wil graag die 4,9 van wiskunde herkansen maar ik denk dat dat niet meer mag, omdat die van de 2e periode is. En dan moet de leraar weer helemaal een toets maken, denk niet dat het kan.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:18

Ik had vandaag eco herkansing.. Veulste weinig gedaan natuurlijk :\ Ik hoop op een 5 a 6je...

Morgen Wiskunde B erkansing... maar dat moet wel goed komen O:)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:37

Oeh. Succes allemaal :D

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:04

Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar weet niet meer waar ik op wil reageren, sorry! Wel even 1 ding in het speciaal nog:

Isjtar schreef:

Ontzettend knap van je! :) Echt respect dat je het voor nu al weer een beetje positief kunt in zien.. Zoals je al zegt, je kan er maar beter het beste van maken, alleen dat is niet altijd even makkelijk.. Ga zo door! :*

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:07

Succes iedereen nog met zn herkansingen enzo! Ik zou eigenlijk vandaag weer moeten leren voor mn tentamens volgende week, maar ik had vandaag eerst hele dga excursie (wijn drinken op een terrasje. ;)) maar toch hele dag weggeweest en daarna nog naar stal geweest, dus mn hoofd staat er helemaaaal niet meer naar. := Moe en hoofdpijn. (egopost uit.)

Jullie allemaal wel leuke ideeën voor je stuntdag/kolderdag?