Haha, de trainingen gaan nu iig stukken beter, met soms zelfs geen enkele weigering meer
Die eerste training was echt een flop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haha, de trainingen gaan nu iig stukken beter, met soms zelfs geen enkele weigering meer
Die eerste training was echt een flop

Ik hou het dus lekker bij oefencrossen en trainingen, vind ik ook leuk. Met Nickje kan ik dan eventueel wel officieel starten, mocht ik dat willen.
Fijn dat jullie op een goede manier uit elkaar gegaan zijn, maar zoiets heeft natuurlijk veel tijd nodig.
_Jitske_ schreef:Haha, we moeten allemaal bij 't begin beginnen, die pony van mij liep in het begin ook niet zo makkelijk hoor, en uiteindelijk zou ik dr Z starten
Loopt nu ook alweer M bij nieuwe eigenaresse
Heb overigens ook nog heel leuk op video staan hoe mijn allereerste crosstrainingen met Brittje gingen
En mijn paard pakt nu ook super fijn aan, ga in Castenray (in mei) L starten

.
.
Haalt het je gemiddelde erg omlaag?
Mn (voorlopige) motto is dan ook "Always look on the bright side of life"
Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik kan er nu ook gewoon het best van maken, en dat ben ik ook van plan
Ga zo door!
Isjtar schreef:Jammer Josien, het idd erg gaaf om een keer te doen!![]()
Jammer van je herkansing!Haalt het je gemiddelde erg omlaag?
Voor nu heb ik mn positieve instelling weer even teruggevonden en ik hoop m ook weer te kunnen houdenMn (voorlopige) motto is dan ook "Always look on the bright side of life"
Ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik kan er nu ook gewoon het best van maken, en dat ben ik ook van plan
maar klinkt toch beter haha
Ik hoop op een 5 a 6je...
Isjtar schreef:Jammer Josien, het idd erg gaaf om een keer te doen!![]()
Jammer van je herkansing!Haalt het je gemiddelde erg omlaag?
Voor nu heb ik mn positieve instelling weer even teruggevonden en ik hoop m ook weer te kunnen houdenMn (voorlopige) motto is dan ook "Always look on the bright side of life"
Echt respect dat je het voor nu al weer een beetje positief kunt in zien.. Zoals je al zegt, je kan er maar beter het beste van maken, alleen dat is niet altijd even makkelijk.. Ga zo door!
) maar toch hele dag weggeweest en daarna nog naar stal geweest, dus mn hoofd staat er helemaaaal niet meer naar.
Moe en hoofdpijn. (egopost uit.)