Zo wat een boel goede cijfers zeg! Ik heb gelukkig ook nog een lekker cijfer terug: een 7.6 voor m'n fransbrief. Al m'n luistertoetsen zijn wat minder, zitten allemaal op het randje van voldoende/onvoldoende.
heb 22 van de 41 goed bij engels luistertoets... zal ongeveer tussen de 4,6 en 5,0 liggen... met een oude normering van ook 41 vragen was het een 4,8... dacht juist dat engels goed ging en duits slecht... heb ik voor engels 19 van de 41 fout, voor duits 9 van de 41...
Wiskunde gaat om differentieren met kettingregel. Tenminste, daar gaat de eerste paragraaf over, maar het lukt me al niet om de voorbeelde te begrijpen... Resetten, hoe doe je dat? Sorry voor mijn ego berichten
astriidj
Geplaatst: 06-02-10 14:22
Oh hmm.. dat is ook moeilijk om via internet uit te leggen. Heb je een TI rekenmachine?
Ik zoek even ergens anders een oplossing. Van die handleiding voor mn GR wordt ik namelijk ook niks wijzer.
astriidj
Geplaatst: 06-02-10 14:55
Waar zit de normalcdf knop? Dan kan ik wel ff voor je kijken wat ik eruit krijg?
astriidj
Geplaatst: 06-02-10 14:57
Ik heb 'm al gevonden. Ik krijg er ook 7,19 blabla 10^-65 uit
RicardoOpa
Geplaatst: 06-02-10 15:01
Ik heb het al gevondeennnnn
Woohooo. Was een domme fout
Ik gebruikte 6*√8 ( Math, 5) In plaats van de normal wortel.
------------------------------------------
Even terug gebladerd! Wat een cijfers hebben jullie! Goed!
gotje
Geplaatst: 06-02-10 21:32
Zo lekkere cijfers allemaal teruggekregen! Heb vrijdag te horen gekregen hoeveel goed en fout ik had met mijn duits luistertoets.... 20 fout en 21 goed 8- ) Euhm tja, luisteren is niet echt mijn sterkste kant... Verder nog een 6,7 voor natuurkunde terug gekregen. Moet alleen Wiskunde nog terugkrijgen... Mr nu eerst lekker weekend vieren !
Dat had ik vorig jaar ook tess en toen had ik een 3 Bij ons op school zijn ze echt niettttt leuk.
Hoiiii trouwens! Goeie punten hebben jullie zeg Ik heb het een beetje verpest, enige wat redelijk ging was engels luistertoets, daar heb ik 31 vd 41 punten gehaald..
Phylos
Geplaatst: 07-02-10 12:28
Nueve schreef:
Wat moet je doen bij je mondeling dan?
Ik was de dag van tevoren begonnen en had een 10. so don't worry.
nou een 10 kun je bij ons sowieso niet halen. Bij ons wordt er heel veel verdieping gevraagd. Ik heb bijvoorbeeld noodlot gelezen. Dit boek komt uit het naturalisme. Dan moet ik weten welke kenmerken er horen bij de boeken uit het naturalisme en welke kenmerken ik terug vind in Noodlot. Ook moet je het genre, motto idee enzovoort uit je hoofd weten. En wanneer een boek bijvoorbeeld het genre mirakelspel heeft moet je uitleggen waarom dat zou is. Nou goed zo kan ik nog wel even doorgaan. En al die dingen moet je dus van 12 gelezen boeken leren en ze vraagt naar ongeveer 6 boeken