Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Bij ons op stal staan ze in principe 24 uur op stal, iig je moet ze zelf doen.. en met dit weer mogen ze niet naar buiten idd. Dus word het rijden of aan de hand stappen en aangezien meneer zo gek als een deur is is aan de hand stappen de enige optie.. maar als ie 3 dagen stil heeft gestaan is zelfs dat gevaarlijk.
Ilsiie schreef:sHaKiEjLaVeR schreef:Ja ik werd gelukkig ook gebracht en opgehaald, maar me vader was vanochtend op de terug weg iets minder blij, heeft 5 kwartier over gedaan ipv, 20 minuutjes..
Kan kloppen dat e me naam niet hebt gehoord, zat namelijk bij M&0! Morgen wiskunde.. Was je alleen of niet? Zag wel iemand waarvan ik twijfelde of jij het kon zijn, die zat met 2 of 3 andere meisjes aan een tafeltje in de hal naast ons.
Ik sms je morgen wel even tijdens de 1e pauze anders.
Oohh vandaar haha
Ik had een witte trui aan, doe morgen 'n wit vest aan met 'n lichtroze sjaalIk ben ook alleen idd
Vind/vond het doodeng haha, ik ben niet zo'n held
Ik ga nu mijn bed in, ben kapot.. Ik zie je morgen dan wel!
sHaKiEjLaVeR schreef:Ilsiie schreef:Oohh vandaar haha
Ik had een witte trui aan, doe morgen 'n wit vest aan met 'n lichtroze sjaalIk ben ook alleen idd
Vind/vond het doodeng haha, ik ben niet zo'n held
Ik ga nu mijn bed in, ben kapot.. Ik zie je morgen dan wel!
Je gaat toch niet menen dat je dit vandaag écht aan had he??
Heb jij niet toevalling een meisje en een jongen aan tafel gehad zoals de beschrijving?Zij vroeg nog netjes of ze bij je aan de tafel mocht gaan zitten..
Phylos schreef:fijn dat jullie training zin hebben gehad! super joh..
Ik ben op dit moment helemaal in de gloria...vrijdag had ik mijn verbeterde PWS ingeleverd en net stond er een mail, met zeer leuke inhoud, op mij te wachten! Hij had hem gewoon nu al nagekeken! (heb hem daarvoor ook ff gecomplimenteerd) en het cijfers is zoveel hoger dan verwacht/gehoopt! Ik had gewoon een 8.4 ik kan het niet geloven dat ik dat cijfer bij deze leraar heb gehaald!! pff een happy me..
Jeempie ilse morgen alweer leren! ik begin na de kerst heb ik afgesprokenMisschien morgen of overmorgen een engels boekverslag, maar that's it (heb verder ook nog geen tijd eerlijk gezegd
)
Ilsiie schreef:HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Jaaaaaaa dat heb ik echt aangehad gister!!!! Ik dácht ook nog wel van goh.. die jongen is blond... maar hij heeft een jas aan dus ik heb geen idee hoe zijn vest eruit ziet.... Whahahahaha, wat een grap dit
Nouja, ondanks dat je telefoon het niet deed, hebben we elkaar dan toch nog gezienMaarja ik had geen idee hoe jij eruit zag (foto's in je profiel doen het hier niet
) dus tsja
Hahaha
Welke basisregels worden er dan behandeld? Want ik vind vooral logaritmen, grondtal e, differentiëren enzo moeilijk.. Ik denk dat dit, net als met Engels, toch een opstapje geeft. Engels werkte dus ook met een stappenplan (allemaal stappenplannen daaar) hoe je de verschillende tekstsoorten aan moest pakken (ABCD (=meerkeuze) teksten, scanteksten, gatenteksten, romanteksten) echt superhandig. En luistervaardigheid wat trucjes waardoor je dus niet exact alles hoeft te begrijpen wat ze zeggen. Je moet nog wel zelf daarna ermee oefenen maar dat lijkt me logisch. Toch nog maar even over nadenken dan
sHaKiEjLaVeR schreef:Haha wat érg! Ik was zo druk in gesprek dat ik er ook geen seconde over na heb gedacht dat jij dat had kunnen zijn. Had niet gelezen dat je dit aan zou trekken, én na mijn blunder wilde ik er niet meer over na denken ! Stelletje sukkels,haha![]()
Basisregels van, vergelijkingen oplossen, logaritmen, getal e, differentieren, integreren (primitiveren) hogere machten enzovoorts. En de manier hoe hier op je examen mee gerekend gaat worden én je oefent ook met verhaaltjessommen die je op je Centraal gaat krijgen!
Kan onderhand even geen stappenplan meer zien geloof ik, damn zowel voor m&o en wiskunde zo ongeveer doodgegooid ermee.
En inderdaad net als bij wiskunde blijven talen vakken waar je zelf veel voor moet oefenen!
Gittekit schreef:Wat heb je buiten gedaan dan ilse?
en Guido was tof! Hij is echt heel goed! Ik vond het een beetje jammer dat het ook kerstcircus was, want het was wel heel veel kerstcircus en wat weinig Guido helaas. Maar alsnog, hij is goed!