Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat wil je in de toekomst, in wat voor baan zie je jezelf, ook als je straks misschien kindjes hebt???
. Binnenkort een bokt jobadviescentrale *g*
. Halléloeja!
Nu overmorgen contract tekenen en dan kan ik volgende week al beginnen! Jippie, geldjes
Suuskipje schreef:ik mag vrijdag langskomen bij het tempo team, en ik heb al wat leuke vacatures gezien dus ben heel erg benieuwd ^^
Kon alleen wel anderhalve week inpakwerkzaamheden doen in een plaatsje waar ik niet kan komen (te ver op de fiets dik anderhalf uur en zeer slecht bereikbaar met OV). Terwijl ze weten dat ik geen auto heb
Belsje schreef:Gaat hier wel vlotjes. Binnenkort een bokt jobadviescentrale *g*
Ik heb een maand bootcamp gevolgt bij een software bedrijf (betaald), morgen start ik bij een andere softwarebonk als BI Consultant. Helemaal niet in de lijn van mijn studie, erg goed betaald, leuke collega's en toffe uren. Halléloeja!

poes schreef:Belsje schreef:Gaat hier wel vlotjes. Binnenkort een bokt jobadviescentrale *g*
Ik heb een maand bootcamp gevolgt bij een software bedrijf (betaald), morgen start ik bij een andere softwarebonk als BI Consultant. Helemaal niet in de lijn van mijn studie, erg goed betaald, leuke collega's en toffe uren. Halléloeja!
Oeh dat is ook net wat ik wil gaan doen!!!
Zoeken ze er nog?![]()
. Dus daar is een serieuze markt voor!
En daarbij de zoveelste keer dat dus de vacature vrij is gekomen. Verschillende keren in de krant gestaan en een paar jaar geleden ooit eens op gesolliciteerd en niet aangenomen.

Marcella schreef:Tikgeit het handmatig invoeren van alle urenbrieven en eventuele wijzigingen.
Krijg morgenmiddag of maandag wat te horen. Ach ja is via uitzendbureau dus ga gewoon maar afwachten.
Wil de rest best doen in iedergeval voor nu totdat ik wat gevonden heb in mijn sector of wat me aanspreekt en ik wel de papieren voor heb
)