Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Voor het drinken werd wel gezorgd; thee, koffie of cola. Ik had een bekertje cola, maar heb ook telkens maar één klein slokje genomen, omdat je anders zo'n rotgeluid hebt als je het inslikt 

Helft uitgedeeld, iedereen wou

DaphneL schreef:Ik heb tussen m'n examens wel gegeten, maar niet tijdens het maken. Heb daar echt geen rust voor dan. Snap niet dat mensen rustig broodjes kunnen eten tijdens hun examen
Voor het examen kon ik nauwelijks eten en als ik weinig eet gaat mijn maag hééél hard tekeer
Was dus blij dat er eten mee naar binnen mocht, anders had ik vast ruzie gekregen met mijn klasgenoten
Vind dat met een gewoon tentamen al irritant haha 

Goede reden om niet aan de lijn te doen!
Eerst stond hij nog aan met geluid uit, maar heb hem op het laatst voor de zekerheid maar uit gezet.
Maar ik krijg dan echt niks weg hoor, ben dan tegelijkertijd misselijk dus dat schiet niet op
Mijn mobiel had ik in m'n kluisje laten liggen, als ie ineens gaat trillen schrik ik me denk ik rot als ik daar zit, en nodig heb je hem toch niet tijdens je examen. Etui's mochten bij ons wel blijven liggen, maar tassen moesten allemaal voorin.
Bij ons wordt het juist aangeraden, is toch ook logisch.. 
DaphneL schreef:Raar hoor, als je geen eten en drinken mee mag nemenBij ons wordt het juist aangeraden, is toch ook logisch..
Citaat:> Neem eten en drinken mee naar je examen.
?