Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ghostattack schreef:Maybe.. Doe ik inderdaad te moeilijk? Maar ik weet me echt geen raad meer!Ik bedoel.. Geef mij een Engels boek en ik lees hem zo weg. Geen probleem. Engels leesexamen? No way dat ik daar een goed cijfer voor haal!
Ik weet wel dat er soms een boekfragment tussen zit, met die vragen heb ik vaak ook geen moeite. Het is dat het nog even duurt tot Engels, maar ik ga binnenkort gewoon eens een examen oefenen door extreem simpel te denken, kijken wat daaruit komt. En als dat niet werkt...
dan weet ik het ook niet meer. Misschien dat ik mijn leraar op school dan wel even opzoek en heel wanhopig smeek om tips 
melody7 schreef:Debbles, Nee is allemaal niet in de buurt![]()
Je hebt hier ongeveer vijf winkels, heel veel kroegen (stom zuipdorp) en een paar restaurants die op 2 na op familie draaien..
Ik mest wel al ergens uit waar ik voor betaald krijg maar dat zijn maar een paar paarden dus verder dan 1 uur per week kom ik niet![]()
Ik heb volgende week nog wiskune, Engels en aardrijkskunde
vonneke schreef:SophieFT schreef:Een school hier in de buurt heeft pas volgende week de examens, kader, die iedereen al heeft gehad. Dat kan toch ook niet?
Kader doet heel anders examen.
)
en waarom zou je les hebben na je examen? waar moet je dan nog voor leren?