Beau_Myrthe schreef:Het is me niet gegund, weer 1 fout te veel bij theorie.....
Oh dat is echt gemeen! Was dit je tweede keer? Veel examens oefenen is mijn enige tip.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Beau_Myrthe schreef:Het is me niet gegund, weer 1 fout te veel bij theorie.....
Oh dat is echt gemeen! Was dit je tweede keer? Veel examens oefenen is mijn enige tip.
wijkhuijs schreef:Ik mag 4 Juli afrijden, en volgens de instructeur als ik mijn zenuwen in bedwang hou slaag ik zeker,
maar ja hoe hou je zenuwen in bedwang![]()
![]()
![]()
Glas alcohol maar denk niet dat me dat in dank afgenomen wordt![]()
![]()
![]()
Za 2, di 2 en 2 uur voor t examen nog een les gepland voor de kleine details.
Edit : Typefout, stond er nogal krom
xNathaliee schreef:Ik heb even een vraagje. Ik draag een bril voor ver af. Zonder bril zie ik bijvoorbeeld bepaalde kentekens in de verte niet en met bril op wel. Nu dacht ik te merken dat mijn ogen achteruit waren gegaan en ben ik weer een oogmeting gaan doen. De uitkomst was dat ze wel iets achteruit zijn gegaan maar dat ik met mijn huidige sterkte voor 120% zie. Ze heeft me glazen voor gedaan met de 'nieuwe' sterkte zeg maar en ik zag bijna geen tot geen verschil. Maar stel nou dat ik een kenteken moet oplezen en ik die niet scherp zie (want ik zie echt niet alles scherp in de verre verte (beetje moeilijk te verwoorden)) zou ik daar op kunnen zakken? Want volgens de opticiën heb ik geen sterkere glazen nodig..