Reactie terug!! Of ik een keer langs wil komen!! Ik dacht ik maak nooit kans...
lieverties
Geplaatst: 29-03-13 17:21
Mag ik mij ook melden? Ik ben eigenlijk al 3 maanden op zoek naar werk en inmiddels 6 pagina,s mail met sollicitaties verder nog niks.
Ook ben ik niet kieskeurig en iets buiten mijn ervaring reageer ik ook op.
Boktnaam: lieverties Regio: Zuid Holland Opleiding/werkniveau: MBO+ Functie: Salarisadministrateur,personeelszaken en financieel Aantal jaar ervaring: 4 jaar Aantal uur: 40
Ik check ook wat voor mensen er bij het bedrijf werken waar ik op gesprek kom. Wat ik doe is bedrijf opzoeken op linkedin als ik ben ingelogd, dan naam kopiëren en in een andere browser googlen en profiel bekijken. Dan zoen ze niet dat ik hun profiel heb bekeken.
Pff zit er een beetje over te twijfelen. Ik heb ergens op gesolliciteerd, echt een super leuke baan op een leuk adres, maar het is wel erg ver weg. Nu vragen ze of ik een keer langs kan komen. Doen of niet? Vind het altijd zo lastig als ik langs kom, en dan later zeg nee ik doe het toch niet.
Waarom heb je er gesolliciteerd als je nu niet op gesprek wilt komen? Dan had je net zo goed niet kunnen solliciteren, dat had jou en hun tijd gescheeld.
Ik fiets elke dag al 30 km (school), dus ik heb niet zoveel zin om er 60 van te maken. Dat komt doordat ze een andere plaatsnaam erbij hebben gezet. Iemand had voor dat bedrijf geadverteerd, maar woont daar zelf niet, dat bedrijf is heel ergens anders en dat hadden ze er niet bij gezet.
vuurneon
Geplaatst: 30-03-13 20:26
Stel dat je door bent, kun je ook een brommertje kopen of een elektrische fiets. Dan maken die paar kilometers extra ook niet uit toch?
Ja okee, maar dan mag ik eerst nog wel wat jaartjes werken denk ik, het is geen fulltime baan maar een bijbaantje, voor hooguit 2 dagen in de week (als het aan mij ligt, ik weet niet wat hun willen)
SplashIsLief
Geplaatst: 30-03-13 20:32
Volgens mij heb je al lang een keuze gemaakt, waarom vraag je ons dan om advies?
Jeetje zeg, wat weten jullie er van? Er gaat wel even tijd in zitten, in dat fietsen! Het is niet zo dat ik niet wil fietsen, maar dat het gewoon lang duurt voor ik er ben. 3 kwartier fietsen heen en 3 kwartier terug. Ik zit ook nog op school, ik heb ook nog huiswerk en nog veel meer dingen die ik moet doen. Ik heb er gewoon geen tijd voor om zo lang op de fiets te zitten. Snap niet dat jullie zo reageren, jullie weten helemaal niet in wat voor situatie ik zit, dus wat kunnen jullie er nou over zeggen.