ik ga over mn nek van boerenkool, dat komt er bij mij niet in Mjaah ik moet nu nog koken, heb wel honger maar geen zin om te koken hahaha Mjaah zal wel moeten, het eten heeft geen pootjes gekregen (misschien als ik het een paar weekjes laat liggen dat het naar me toe gewandeld komt )
Ja klopt hoor Manon! Zo moet dat Al zou ik dat ook niet snel maken omdat ik dat ook niet lust en geen aardappels mag!
Ik kook dus heel veel met rijst of pasta's!
Ik krijg normaal gesproken nu eigenlijk niks van mijn ouders, alleen als ik aan geef dat ik het niet red! Nou red ik het wel maar zag ik toch dat er wat op mijn rekening gestort was! Altijd leuk
Maar moet zeggen dat ik ook best veel uitwonende beurs krijg nu!! Schoolgeld betaal ik zelf, boodschappen, huur ook! Alleen zorg betalen mijn ouders!
Verder krijg ik van stage kleine vergoeding... ben gestopt met bijbaantje omdat ik dat niet wilde combineren zeker de laatste stage niet! Ben al druk zat met dingen inleveren en alles!
Weet iemand waar ik dvd-hoesje kan kopen? Voordat ik weer alle winkels door moet gaan Bruna? Hema? Blokker? Dan kan ik die morgen namelijk kopen xD Dan kan ik de DVD branden en meenemen naar school
Ik lees nog wel met jullie mee, maar post eigenlijk niet meer, sorry! Maar weet wel het antwoord op je vraag 1234, als je lege doosjes bedoeld, die heeft Blokker sowieso. 2,49 voor 5 ongeveer.
1234
Geplaatst: 10-01-12 21:48
Ohwkeej Dan ga k morgenochtend ff naar de blokker racen
*heeft geen zin om af te wassen *
Btw k weet nog niet of huisgenoot de hint heeft gesnapt, keuken is wel schoon, niets in de gootsteen (alleen 2 messen), maar hij heeft vandaag een pizza in de oven gestopt, dus tja...
Ik hoop dat je zin gevonden hebt om af te wassen Doe ik meestal gelijk daarna anders heb ik ook geen zin meer
En hoop voor je dat je huisgenoot de hint begrepen heeft! Lijkt me een stuk prettiger!
Ik ga slapen! Morgen weer vroeg richting deventer, eerst richting xenos in wwijk om wat bakjes te halen en daarna door naar kamer, dan door naar school, dan boodschappen doen, want heb niks meer op mijn kamer (ja wel snoep/chocolade) maar geen normaal avond eten! en dan lekker niks en 2 vroege diensten!