Kaus schreef:Wat erg!
Zo iets doen ze in mijn klas nou echt niet...! Geen nagels lakken of wat dan ook, het enige wat ze doen is vliegtuigjes gooien
tja... wij hebben dan ook meer een kletsklas dan een klas die iets doet..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

er is 1 keer een leerling doorgegaan tot 10 pagina's overschrijven.
yasminlove1 schreef:aaah inderdaad!love_western schreef:Ik vind dat niet normaalMaar ik heb in een klas gezeten waar ze geluidboxen verstopte en nummers van Steen draaide bij godsdienst lessen. Confettikanonnen afschoten. Met een cavia's overgooien (jatte ze bij de kinderboerderij) en zo kan ik wel doorgaan
arme cavia`s..
)
janntjuh schreef:Man die ons hier college geeft was les aan t geven over projectmanagement.
".... But this isn't a sexy subject"
Kijkt daarbij vol naar mn boezem![]()
was daarna toch wel wat beledigd
Hoe heb je gereageerd?
Leraar droop af...
Quir schreef:Hihi scheikunde leraren blijven leuk!
Zo 1 had ik op t HBO (opleiding richting scheikunde), was hij aan het uit leggen wat je wel en niet moest doen....
Zegt hij: nooit direct ruiken aan een fles die je open doet...
Even later tegen een leerling: ruik eens aan deze fles.
Leerling vol overgaven ruiken aan die fles, gaat bijna knock out.
Docent: Ja, 10 seconde geleden zei ik nog dat je niet zo vol uit moet ruiken aan een fles die net open is..
Was ammoniak, niet gevaarlijk, maar echt als je een keer vol in ademt slaat dat flink op je longen en je ziet flink sterren...
Ook legt hij van alles uit doet voor wat je vooral niet moet doen. Zodat mensen het toch niet stiekem gaan proberen, want ja chemici zijn toch echt gifmengers.![]()
Gooien toch gewoon alles bij elkaar om te kijken wat er gebeurt.
Scheikunde leraar op de middelbare school, 1 of 2 havo ofzo. Dus echt al heel lang geleden, leraar ging de fase driehoek uit leggen. Begon eerst met wat nu precies een gas, vloeistof en vast stof is. Had hij allemaal van die molecuul blokjes.
Legt ze op een hoopje op tafel, zegt: Dit is een vaste stof. De moleculen liggen bijna stil.
Houdt ze in zijn handen, zegt: Dit is een vloeistof, de moleculen hebben ruimte en bewegen een beetje.
En dit is een gas! Gooit alle moleculen door de klas heen.
). Dus wij klagen, zegt docent:
Dus die zegt dan ook serieus midden in zijn verhaal: