Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 00:01

patatkraam schreef:
dat kan wel :')

ik praat niet echt gronings gewoon meer woorden als puutje en waar kom je weg enzo

Waar kom je weg zeg ik ook :j
Vind dat altijd zo grappig dat mensen dan echt niet weten waar je het over hebt terwijl het echt zo normaal voor mij is. Verder praat ik (volgens mij) gewoon ABN...

En bij dat aanrijden zou ik juist eerder denken dat je dan ergens aankomt? :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 00:37

Ik kom zelf wel uit Brabant, maar praat eigenlijk geen dialect.. dat aanrijden wordt bij mij thuisthuis ook niet gebruikt. Moest ik ook echt aan wennen haha, de eerste paar keer dat iemand dat zei schrok ik mezelf rot. }:0

1234

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:27

pff k schrok me rot :') keek op 9292ov of mn treinen gewoon rijden ivm mist, staat eronder bij bijzonderheden, dat het HTM-net nogsteeds niet rijdt vanwege staking :oo Dr stond tm 21 november := Dus ik HTM bellen, bleek gelukkig dat dat TOT 21 november moest zijn, en dat ze gewoon weer rijden :') Nja anders had mn mammie me ook op komen halen om naar centraal te brengen hoor, maartoch xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:28

Bij ons kun je presentaties best in elkaar draaien hoor! :j

Maar ik kom uit midden-Nederland, dus 't dialect zal hier wel minimaal zijn. :D

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 11:08

in het midden van t land kunnen ze ook plat praten hoor haha
veluws bijvoorbeeld :-P

deze kon niet ontbreken:
ik kom af om 9 uur = ik kom langs om 9 uur :-D

en nu braaf veder op stage!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:38

Pfff sta k bij de tramhalte van tram die normaal weer volgens normale dienst zou rijden (was gister staking) ,komt dr een htm-busje,stapt iemand uit om te melden dat tram 9 niet rijdt vanwege gaslek :oo hij reed wel vanaf andere halte met omweg,maar moest daarheen de bus pakken. Kom uiteindelijk op die andere halte pas om 10:15 de tram pakken ipv normaal om 9:46. Zo stom! Zit nu wel in trein, kan waarsch.net optijd op school komen. Blij dat k het zo ruim ingepland had!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:46

Ik zit in de trein, tralalalal.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:23

Heb je toch nog gedoe Lynn, balen!

Ik heb alle brabantse afwijkingen al overgenomen :')
Ik heb dingen bij, rij aan, 'is ook'... :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:35

Jaah ik ben nog wel optijd op school aan gekomen :')
Toen k bij mn flat aankwam, deed ook nog eens de lift het niet xD Die stond zegmaar zo halverwege :') net niet beneden.... Toen moesten we de andere lift pakken (die naar oneven-verdiepingen gaat) , bij 3 uitstappen en 1 trap mn koffer naarboven slepen naar de 4e verdieping (daar moest k zijn) :') pff en op school ging ook al echt alles mis :j
ICT docent (mijn coach nu) wilde wat laten zien op de beamer, en toen sloot hij de pc af ipv een bestandje hahaha hoe dom kan je zijn. :')

En nu blijkt ook nog eens dat ze het er in het team nog niet over eens waren of de versnellers wel in de 3e periode bij de 1e jaars mee kunnen doen :') Want bleek dat schapenstage moeilijk te vinden was in de weken die zij gepland hadden dus dan moet iedereen de stage om de schapenstage heen plannen :Z Terwijl ik gewoon de lessen zou volgen bij 1e jaars, samen met nog een versneller.
Dalijk blijkt dat we toch stage moeten lopen, dan moet ik nu nog stage gaan zoeken voor een stage die over 5-8 weken moet beginnen :Z En het moet misschien ook nog eens een fokkerij-stage zijn.

En nu weet ik weer eens niet wat ik moet eten :Z (moet nog boodschappen doen!)

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:51

yeeey heb nieuwe instructeur bij mijn rijschool geregeld!

ben al 3x gezakt :')
zeg niet dat dat aan mijn instructrice lag natuurlijk,
maar nieuw inzicht/ nieuwe kijk op mijn rijden door iemand anders is misschien wel fijn :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:20

Jaah precies, denk dat dat zeker helpt hoor!! Zou dat ook doen als je al meerdere keren bent gezakt.
Ik moet in januari tussentijdse toets doen en afrijden waarsch. :)
Hoop dat het niet te lang gaat sneeuwen en vriezen want weet niet of de autorijlessen dan doorgaan en of ik het uberhaupt wel fijn zou vinden om in dat weer te rijden xD Maar dan zal het nog langer uitlopen.

Hier wordt het een pizza in de oven gooien :+ Geeen zin om te koken xD

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:25

1234 schreef:
Jaah precies, denk dat dat zeker helpt hoor!! Zou dat ook doen als je al meerdere keren bent gezakt.
Hoop dat het niet te lang gaat sneeuwen en vriezen want weet niet of de autorijlessen dan doorgaan en of ik het uberhaupt wel fijn zou vinden om in dat weer te rijden xD Maar dan zal het nog langer uitlopen.

Ik heb ook niet zo'n zin om te koken, maar ook niet zo'n zin om naar buiten te gaan voor pizza :=

mpc_rijder schreef:
yeeey heb nieuwe instructeur bij mijn rijschool geregeld!

ben al 3x gezakt :')
zeg niet dat dat aan mijn instructrice lag natuurlijk,
maar nieuw inzicht/ nieuwe kijk op mijn rijden door iemand anders is misschien wel fijn :)

:j Dat kan best schelen! Was bij iemand die ik ken ook, eerst heel veel gezakt en toen had ze ene nieuwe en tone slaagde ze in 1 keer

1234 schreef:
Toen k bij mn flat aankwam, deed ook nog eens de lift het niet xD Die stond zegmaar zo halverwege :') net niet beneden.... Toen moesten we de andere lift pakken (die naar oneven-verdiepingen gaat) , bij 3 uitstappen en 1 trap mn koffer naarboven slepen naar de 4e verdieping (daar moest k zijn) :') pff en op school ging ook al echt alles mis :j
ICT docent (mijn coach nu) wilde wat laten zien op de beamer, en toen sloot hij de pc af ipv een bestandje hahaha hoe dom kan je zijn. :')

En nu blijkt ook nog eens dat ze het er in het team nog niet over eens waren of de versnellers wel in de 3e periode bij de 1e jaars mee kunnen doen :') Want bleek dat schapenstage moeilijk te vinden was in de weken die zij gepland hadden dus dan moet iedereen de stage om de schapenstage heen plannen :Z Terwijl ik gewoon de lessen zou volgen bij 1e jaars, samen met nog een versneller.
Dalijk blijkt dat we toch stage moeten lopen, dan moet ik nu nog stage gaan zoeken voor een stage die over 5-8 weken moet beginnen :Z En het moet misschien ook nog eens een fokkerij-stage zijn.

Wordt je toch ook agressief van?
:=

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:28

jaa beetje idioot maar ben ook helemaal blij :+

weet iemand trouwens of je boerenkool eerst moet koken voor je het opeet?
heb het wel heel leuk gekocht maar er niet echt over nagedacht dat ik het nog nooit gemaakt heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:32

Dat moet je toch vrij lang koken? :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:32

haha zoek eens in Voedertijd, daar staat vast wel een recept :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:37

Barbabientje schreef:
1234 schreef:

Ik heb ook niet zo'n zin om te koken, maar ook niet zo'n zin om naar buiten te gaan voor pizza :=

*knip*

1234 schreef:

Wordt je toch ook agressief van?
:=

Haha jaah :') Had mn coach van vorige periode een mail gestuurd, heb daar ook al antwoord op, zij zegt dat we wel een goed traject hadden uitgestippeld maar dat het verstandig is om wel de adviezen van 'het team' op te volgen en dus waarschijnlijk wel gewoon stage te lopen in de 3e periode :o
Nja opzich niet erg maar ik moet nu dan nog een (fokkerij) stage gaan zoeken.
Mooi wel dat het dan een paardenfokkerij wordt hahah xD
Had het met vriendin uit mn klas (ook versneld) er nog over, of er niet heeel toevallig ergens een dolfijnen-fokkerij is hahahah dat zou zooo vet zijn :') maar helaas :') die bestaan niet :+ Als dromen uit konden komen.....

Ik had trouwens nog pizza in de vriezer O:) maar moest toch boodschappen doen xD
Denk dat ik dinsdag maar omdoop tot pasta-dag ofzow :')
Eet nu bijna om de week pasta := Vind het ook te lekker haha
En voor paardrijden is het ook makkelijk te maken. Saus wat over is van dinsdag in de pan, wat pasta koken (10 minuten) (niet te veel anders komt het er bij het paardrijden weer uit xD) en klaar is kees :P
Laatst bijgewerkt door 1234 op 21-11-11 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:38

Ja Marije dat heeft bij mij ook geholpen, hopen dat je het de vierde keer gaat halen!
Je hebt het nog altijd beter gedaan dan ik.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:40

Ik had mn theorie wel de 4e keer gehaald, dus wie weet :+ 4 maal is scheepsrecht :P

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:42

haha let's hope so!

oliebol lang koken?
dan mag ik wel eens gaan beginnen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:43

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:47

oooww thanks!

*gaat koken

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:50

balen marije!
volgende keer beter, hopelijk met de nieuwe instructeur

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:10

Hopelijk helpt een nieuwe instructeur! Ik snap wel dat je het na 3 keer zakken niet meer ziet zitten :P
Wel een baal dag heb jij zeg 1234 :P

Nou ik word vanochten om 3 uur wakker want ik moest :=
Daarna nog 4 keer. Ik ben toch maar naar school gegaan aangezien ik anders weer zo veel zou missen. Ik heb de hele dag ook alleen maar een maderijntje gegeten omdat ik bang was dat ik op school ook zo moeten overgeven :P gelukkig niet.
En toen ook nog uitgegleden met de fiets.. Terwijl het helemaal niet glad lijkt.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:12

aah das ook poedersuiker!
Hier weet ik wel dat ze de fietspaden naar school heel goed bijhouden, want het was nu al helemaal gestrooid :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:21

Boerenkool valt wel mee, maar ik had vanavond spruitjes gemaakt. Jeumig, dat duurt lang! :)) Was wel lekker trouwens :9