Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natuurlijk wil ik liever iets doen wat meer bij mijn opleiding past maar het werk is opzich best leuk en de collega's zijn gezellig
Verder niet onbelangrijk dat ik nu in ieder geval wel een inkomen en geen gat in mijn c.v. heb 
) 
annastasia schreef:Ik denk dat ik me toch maar aan ga melden voor een callcenterbaan (inbound).
Ik kan dan in ieder geval uren maken, en dus ook een redelijk inkomen eruit halen.
Daarnaast doe ik ervaring op wat vast goed van pas komt in een functie als secretaresse, telefoniste.
Inbound dan weer wel.
Tulandro schreef:Klinkt goed evdpanne! Wat voor functie is dit precies?
. Ik ga werken voor een makelaardij in Leiden die voornamelijk in de verhuur van woningen zit. Daarnaast heeft het bedrijf ook een assurantietak en een gedeelte belastingadvies. Ik ga dus alle drie de dingen uiteindelijk doen. Ga ook weer een opleiding volgen om te beginnen gewoon boekhouden en daarna misschien ook nog HBO-SPD. Het is voornamelijk een administratieve functie... Telefoon aannemen, klachten afhandelen, rekeningen verwerken enz enz. Ben benieuwd hoe het gaat zijn...
Maar omdat er verder echt geen vacatures zijn had ik vandaag een afspraak met hem om even te bespreken hoe of wat. Nu is het dus zo dat ie mij absoluut wil hebben.. hij gaat nu even bedenken hoe die het wil aanpakken maar hij gaat wss een ander meisje naar het filiaal sturen waar ik in principe zou komen. En dan ga ik waar zij staat, aangezien hij niet tevreden is over haar.... De meiden die in die salon staan waar ik kom zijn best wel druk/gezellig.. is net een kippenhok dus daar moet wel even wat aan gebeuren, aan mij de taak... haha! iti schreef:Anne_mieke88 schreef:Hoe doen jullie dat met vrij vragen bij je huidige werk? Gewoon eerlijk zijn over de reden of een smoesje verzinnen?
je kunt hier gewoon vrij voor vragen hoor..ze zijn verplicht je vrij te geven.