Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Dank jullie wel voor jullie adviezen alvast! Is het verstandig om naar zo'n startersdag van de KVK te gaan die ze organiseren? Ik weet er verder namelijk nog helemaal niks vanaf. Belastingaangifte doen is nooit mijn sterke kant geweest.
Rinske schreef:Dank jullie wel voor jullie adviezen alvast! Is het verstandig om naar zo'n startersdag van de KVK te gaan die ze organiseren? Ik weet er verder namelijk nog helemaal niks vanaf. Belastingaangifte doen is nooit mijn sterke kant geweest.
joyce2 schreef:Ik hoor jullie nu allemaal over Beslist, waarom is dit zo interessant?
HLPhoto schreef:@ yucca voor koude verkoop heb je een heeele dikke huid nodig. Is er geen makkelijker weg?
11AFotograaf schreef:en ja, je baan telt gewoon mee in je IB! Zou een beetje raar zijn als 1 van de 2 afvalt, aangezien het allebei je inkomen is. Maar hoe het precies geregeld wordt, weet ik niet. Dat doet mijn boekhouder!
Citaat:Tarieven en belastingschijven ib voor wie 2011 jonger is dan 65 jaar:
hoogte inkomen maar niet hoger dan belastingtarief
- € 18.628 33%
€ 18.628 € 33.436 41,95%
€ 33.436 € 55.694 42%
€ 55.694 - 52%
Suelza schreef:holly schreef:Jaggie hoe is het ondertussen met jou?
En waar ik benieuwd naar ben. JulienSVU hoe gaat het met jou?
Kunnen de jassen en hoeden inmiddels al in de winkels bewonderd worden?
Hoe ervaar je het zelf allemaal?
Ook ben ik nieuwsgierig hoe het gaat met bijvoorbeeld Haike, Russel, Frozenstar, Cissy etc.
En verder zijn we Xono, Foxy80, Suelza, Tante_tent enz onderweg ergens verloren.
Waar zitten jullie verstopt?
Whahaha, ik ben er ook nog hoor, maar ik ben momenteel even heel druk ivm het keuringsseizoen, voorbereidingen voor Horse Event, jong trainingsspul, dus tis even druk hier aan huis!
Maar ik zal met een week of 2 wel weer instromen. Heb weinig computertijd momenteel.