HAHAHA.
Verslag van een examenleerling:
Citaat:
Over de derde eindexamendag heb ik tot nu toe niets te klagen. Vandaag was ik namelijk (leer)vrij.
Na heerlijk uitgeslapen te hebben en een ontbijtje met vers brood en aardbeien verorberd te hebben ben ik in de tuin gaan leren. Ik had al een heel mooie samenvatting van Geschiedenis gemaakt en geprint dus ik was er helemaal klaar voor. Helaas is er niet zoveel van gekomen. Het probleem was namelijk dat de samenvatting op wit papier geprint was. De ontzettend felle en heerlijk warme zon werd gereflecteerd en zo kon ik met geen mogelijkheid leren. Naar binnen gaan was ook geen realistische oplossing.
Hier kan ik bij het Laks natuurlijk geen klacht over indienen. Bovendien hoorde ik dat er vandaag al veel leukere en originelere klachten geweest zijn. Zo is er iemand weggestuurd uit de examenzaal omdat hij een erectie kreeg en is er iemand door zijn stoel gezakt, wat –begrijpelijk heel veel overlast veroorzaakt heeft. En het is natuurlijk ook heel leuk om te zien dat er 1 havist is die eindexamen in Russisch doet, en dat hij dan twee klachten indient! Hopelijk is het toch nog goed gegaan.
Zo meteen ga ik het proefexamen achterin mijn boek maken. Kijken of het maken van de samenvatting drie weken geleden nog sporen achtergelaten heeft.