[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:40

Ligt eraan wat je bedoelt met examentrainingen? :P

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:40

Haha, ja dat is idd heel erg toeval! Dat jullie elkaar ook nooit zijn tegen gekomen :P

Ik was er trouwens ook bij in Putten. T ging bij mij toen echt bagger :') Kan me trouwens wel vaag iets herinneren van iemand met een haflinger. Volgens mij had mn zus toen ook nog gezegd dat "dat meisje van die haflinger" ook op bokt zat :P

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:41

Isjtar schreef:
Putten, hmmm was ik daar ook bij? Volgens mij heb ik die oefencross toen ook gereden, al weet ik het niet meer zeker... Even googlen :P

Als ik me niet vergis reed jij óf met die schimmel een rondje en/of een rondje op Nick ook

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:41

Isjtar schreef:
Haha, ja dat is idd heel erg toeval! Dat jullie elkaar ook nooit zijn tegen gekomen :P

Ik was er trouwens ook bij in Putten. T ging bij mij toen echt bagger :') Kan me trouwens wel vaag iets herinneren van iemand met een haflinger. Volgens mij had mn zus toen ook nog gezegd dat "dat meisje van die haflinger" ook op bokt zat :P

Heeeeeeerlijk, zo herkenbaar zijn aan de pony :Y) :z

Ik ben toen met die cross zelfs nog in de Paard & Sport gekomen met foto en interview en alles :=

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:48

lieziej schreef:
Annemarie: Even getekend (lang leve oude kaarten van google maps :D )

Ene cirkeltje zie je mijn ponies staan, andere cirkel de pony van van Wee ;)

http://img408.imageshack.us/img408/9126/huis.jpg

Haha daar reed ik dus ongeveer 2 keer per week langs he :P
Kan me vaag iets herinneren dat daar inderdaad paarden stonden. Maar die mensen heetten niet van Wee dacht ik.. Nee ze heetten Smink!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:50

Lucifer123 schreef:
lieziej schreef:
Annemarie: Even getekend (lang leve oude kaarten van google maps :D )

Ene cirkeltje zie je mijn ponies staan, andere cirkel de pony van van Wee ;)

http://img408.imageshack.us/img408/9126/huis.jpg

Haha daar reed ik dus ongeveer 2 keer per week langs he :P
Kan me vaag iets herinneren dat daar inderdaad paarden stonden. Maar die mensen heetten niet van Wee dacht ik.. Nee ze heetten Smink!

Oh, grapje, verderop de straat heette IEDEREEN van Wee, maar goed, Smink inderdaad :P

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 18:01

ik heb echt zo geen zin om te leren voor mijn herkansing _O-

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 18:03

lieziej schreef:
Als ik me niet vergis reed jij óf met die schimmel een rondje en/of een rondje op Nick ook

Ja klopt, ik reed op n schimmel ja :) Mn andere zus reed nog een rondje op Nick ;)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:28

Heb een 6,9 voor me natuurkunde :D
Was echt zo blij! laatste 2x onvoldoende gehaald (4,8 en 2,4 --> herkanst naar 3,8) dus me gemiddelde was nu nog maar een 5,8, nu de hele periode hard gewerkt en geoefend, en dat is beloond :D
Alleen nu sta ik dus een 5,9... joepie wel 0,1 omhoog... :z

En voor me ecomie PO had ik een 7,5

cijfers van deze toetsweek van laag naar hoog :'):
Scheikunde: 4,7 --> gem. 4,9
Wiskunde: 5,0 --> Gem. 5,6
Engels: 5,0 --> Gem. 5,4
Biologie: 5,4 --> Gem. 6,7
Duits: 6,5 --> Gem. 6,6
Natuurkunde: 6,7 --> Gem. 5,9
Economie: 7,5 en 7,6 --> Gem. 6,3 of 6,4?
Nederlands: 7,5 --> Gem. 7,0

Mag nu nog 1 toets herkansen van afgelopen periode... twijfel of ik bio, sk of wisB zal doen... voor bio kan ik wel hoger halen denk ik, maarja daar sta ik nog gewoon goed voor... alleen balen dat mijn 7,0 nu een 6,7 is, dat klinkt meteen een stuk lager :=
Dus ben er nog niet uit wat ik ga herkansen... :\

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:48

Ik zou dan niet bio doen, dat is zonde.
Waar denk je dat je beter hoger in kunt halen? Wiskunde of scheikunde?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:52

Wiskunde... scheikunde kan ik gewoon echt neit, vanaf begin van de vierde sta ik al onvoldoende...
Maar scheikunde was altijd een 5,0 en dat klinkt wel een stuk beter :=
Maar aan de andere kant... Ik dacht dit keer echt dat scheikunde goed ging, dat er wel een 6/6,5 in zou zitten :\

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:25

@isjtar: he wat vervelend allemaal, wel fijn dat hij er nog wel voor je is en je niet ineens 'links' laat liggen.

Mooie cijfers voorbij zien komen (ook wat mindere, maja met een onvoldoende kun je ook slagen ;))
Ik heb dankzij mijn zeer aardige bioleraar toch een 9 gemiddeld gekregen voor PWS na een kleine aanpassing, waardoor mijn combicijfer nu ook een 8 is. Echt zo blij mee.
Verder een fantastisch cijfer voor engels gehaald, voor mijn doen. een 8,4, voor literatuur! gewoon met een 6,1 examen in! begin van het jaar stond ik na 2 toetsen nog een 5 gemiddeld, dus ben best tevreden. (egopost uit)

Verder hebben wij geen examentrainingen. Wel oefenen we bij alle vakken examens. Alleen bij natuurkunde herhalen we nog wat stof uit de 4e en 5e.
Ik vind het best lastig om mezelf te motiveren, maar als ik dan eenmaal bezig ben dan gaat het ook wel goed.

Ook ben ik (samen met 2 vriendinnen) hard aan het nadenken over hoe we verkleed kunnen tijdens LSD. Thema is blassed to the past (als ik het goed schrijf :P) Het gaat dus om dingen/thema's uit het verleden. Dus van spicegirls tot neanderthalers. Iemand leuke ideeen? (het is al over 2 weken :P)

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:32

Ik heb een 8 voor m'n duits mondeling van vanmorgen :):)

Balen dat het voor Pim dus wel echt over is Itsjar. Maar wel lief dat hij nog vrienden wil blijven en je zo steunt.
Wij hebben wel examentrainingen maar het zijn eigenlijk meer gewoon lesuurtjes waarin je examenopgaven maken. Onze stunt is 29 april en het thema is American highschool, ik weet ook nog niet hoe ik ga. Maar heb nog even om erover na te denken :)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:32

Wij hebben elke dag voor een ander vak examentraining. Eerst maak je twee lesuren een oud examen, dan heb je pauze en dan ga je het bespreken. Ik vind het echt superfijn. Ik ga van elk vak minimaal 2 hele examens oefenen en kan er dan vragen over stellen. Driewerf joechei :P
mijn eindexamenthema is amerika. Ik heb ook nog geen idee..? Tips???? Bij blast from the past denk ik aan tieneridolen en foute kleren

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:37

Ohja, en een kleine Fantasy update. Vandaag zijn de hechtingen uit zijn borst gehaald (hij was in elkaar getimmerd door een ander paard en had daar een bloeduitstortingbult aan overgehouden die ze opengesneden hebben.) en hij is vandaag voor het eerst weer terug in de groep na twee weken revalidatie. Volgende maandag mag ik weer rustig gaan rijden. Hoop dat hij dan snel vooruit gaat :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:44

Marije, jaren50 look! (Daar ben ik echt heeeelemaal fan van)
Wij hebben als thema las vegas.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:44

Fijn dat het weer wat beter gaat. Staat hij nou weer in dezelfde groep als dat paard wat hem in elkaar geslagen heeft?

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:50

Ja. Beetje jammer. Bij ons zijn de ruinen en merries gescheiden dus zijn er maar twee groepen

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:09

Ik vind het idd heel fijn dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Ik had het helemaal vreselijk gevonden als ie nu helemaal uit t zicht verdwenen was. T is gelukkig wel zo'n schatje dat ie er nu nog voor me is :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:11

Dat is wel heel lief van 'm, wie weet kunnen jullie over een tijdje gewoon goede vrienden zijn. :)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:22

Ja, daar hopen we alletwee op. Ik heb ook nog een aantal lessen met hem en dan zit ik ook naast hem en dat gaat allemaal prima, ook in de pauzes. Ik voel me natuurlijk nog wel naar, maar we kunnen al wel weer samen lachen en normaal praten :)
Trouwens, nog meer mensen die dit jaar een veulentje verwachten? Wij moeten nog tot eind mei wachten, maar Nick is al wel heel erg dik dus het wordt echt spannend :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:26

Ik ben blij, heb voor m'n herkansing wiskunde een 7,2 gehaald *\o/* (had eerst een 3,3 :=)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:27

Isjtar schreef:
Ja, daar hopen we alletwee op. Ik heb ook nog een aantal lessen met hem en dan zit ik ook naast hem en dat gaat allemaal prima, ook in de pauzes. Ik voel me natuurlijk nog wel naar, maar we kunnen al wel weer samen lachen en normaal praten :)
Trouwens, nog meer mensen die dit jaar een veulentje verwachten? Wij moeten nog tot eind mei wachten, maar Nick is al wel heel erg dik dus het wordt echt spannend :D

Ik zag idd foto's van Nick en ze heeft een flinke buik :D
Ach, zolang ze nog lekker kalkoenen opjaagt en zich fit voelt ;)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:29

Wauw, mooi cijfer Jitske! Daar mag je trots op zijn :D
Volgens mij heb ik trouwens ooit nog een crosstraining met jou gereden, bij Rob :P Volgens mij was dat mn allereerste training in Maarsbergen die super slecht ging, waardoor ik steeds achter jou aan moest rijden :P
Haha, Nick is idd nog heel fit en speels ;)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:30

Ja dat klopt, toen heeft je fam. nog gefilmd :P
Staat ook nog in slowmotion op dvd hoe ik er daar afval bij die "barbecue-hindernis" :))