hier is wel een keer zo'n brandblusser gevallen, geloof dat die toen ook open ging ofzo, waren ze ook niet zo blij mee

brandalarm ging eerst echt elke maand wel een keer af, nu bijnan nooit meer...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Ben heel erg fan van haar en heb nu eindelijk een FOTO met haar samen! Kan het nog steeds niet geloven gewoon, check m'n profiel om 'm te zien!
)

Ik vind luistertoetsen zo moeilijk, heb ook ongeveer een 4 voor die van Frans... En ik moet hem wel herkansen want het telt 4 keer mee, en ik sta nu maar een 5,5 gemiddeld voor Frans. Maar een luistertoets herkansen is wel een risico, omdat je er niet voor kunt leren, behalve heel veel oefenen... Maar dat cijfer moet echt omhoog naar minimaal een 6, want ik wil met minimaal een 6 gemiddeld mn examen in. 

Ahh ik ben echt zó blij, dat had ik écht niet verwacht. 
En t was nog niet af, we moesten t maar gewoon inleveren..

Gittekit schreef:Pfoe, jij bent echt goed in luisteren!
Ahhh, vind het echt heel lief, ik ben ziek en mn vrienden kwamen net even langs (een van hun heeft vandaag zn auto gehaald) om me een rondje mee te nemen.
Ik denk dat het resultaat van luistertoetsen trouwens misschien wel meer te maken heeft met hoe goed en lang iemand zich kan concentreren dan met de moeilijkheidsgraad van de taal zelf. Tenminste, dat merk ik zelf heel erg. Als je ook maar even je aandacht laat verslappen, heb je de vraag alweer niet goed genoeg gelezen en maak je hem fout. Dat is echt vervelend voor mensen met een slecht concentratievermogen, want heeft weinig te maken met hoe goed je alles verstaat.

Misschien wordt het zelfs nog hoger, aangezien ie bij anderen niet zo goed was gemaakt...
), haha dus dat is gewoon onvoldoende. Ik hoop dat de normering heel fijn wordt, misschien zit ik dan nog net op het randje 
xFioon schreef:leuk nienke!
heeft iemand hier de natuurkunde olympiade al gemaakt?
die krijg ik waarschijnlijk volgende week donderdag als 'bonustoets'... geloof alleen niet of we nou echt bonus krijgen of niet... andere klas heeft hem vandaag gehad en hij scheen moeilijk te zijn...
!
! Dus dat viel reuze mee..