Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:Hmmm ja dat is dan wel vreemd idd. Maar weet die organisatie ook dat zij de halve wereld over reist? Ik bedoel, als dat bij hun niet bekend is... Maargoed... Hopelijk houdt ze er een goede ervaring aan over
Ik ga lekker slapen, morgen naar de uni. Ben heel benieuwd, vooral omdat ik me vanmiddag pas besefte dat ik daar dan helemaal niemand ken... ENG!! Maargoed, rustig adem blijven halen, dan komt 't vast goed...
Slaap lekker!
Ilsiie schreef:Hmmm ja dat is dan wel vreemd idd. Maar weet die organisatie ook dat zij de halve wereld over reist? Ik bedoel, als dat bij hun niet bekend is... Maargoed... Hopelijk houdt ze er een goede ervaring aan over
Ik ga lekker slapen, morgen naar de uni. Ben heel benieuwd, vooral omdat ik me vanmiddag pas besefte dat ik daar dan helemaal niemand ken... ENG!! Maargoed, rustig adem blijven halen, dan komt 't vast goed...
Slaap lekker!
sHaKiEjLaVeR schreef:Leef jij nog? Ben je in de avond nog gebleven of niet?
Vond de cursus nog best vermoeiend, maar heb er zeker wel wat van opgestoken. Ben in de avond niet meer gebleven. Was gelukkig nog een meisje uit me klas, maar morgen ben ik toch echt helemaal in me uppie.. Gezellig in de pauze'sHeb jou geloof ik niet gezien, ben je er morgen nog?
sHaKiEjLaVeR schreef:Ja ik werd gelukkig ook gebracht en opgehaald, maar me vader was vanochtend op de terug weg iets minder blij, heeft 5 kwartier over gedaan ipv, 20 minuutjes..
Kan kloppen dat e me naam niet hebt gehoord, zat namelijk bij M&0! Morgen wiskunde.. Was je alleen of niet? Zag wel iemand waarvan ik twijfelde of jij het kon zijn, die zat met 2 of 3 andere meisjes aan een tafeltje in de hal naast ons.
Ik sms je morgen wel even tijdens de 1e pauze anders.